Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei! Jeg er ikke noe spesielt god på webdesign, men jeg skal lage en hjemmeside om noe greier, og da lurte jeg på hva slags gratissider dere bruker?

Piczo?

freewebs osv?

Hvilke er best?

Skrevet

www.strandvaagen.com

Denne siden har jeg laget i Freewebs ;)

Den er i etterkant oppgradert til premium, kjøpt domene, samt gjort mer avansert. FB har noen ganske fine themes du kan bruke?

Hva skal du lage om?

Skrevet
  • Forfatter

Takk gutter..

Dette er en Battlefield 2 clan side.. så den skal ikke være noe spesielt fansy eller noe sånt.

http://oldschool-gaming.webs.com/

Så langt har jeg kommet idag :)

lagde logoen og valgte opsett og farger ;)

Skrevet
Beste er vel â laere seg HTML og lage layout i photoshop og finne en eller annen freehost.

Som tar tid ;)

Jeg lærte meg mye HTML for en god stund siden, men har glemt veldig mye igjen fordi jeg ikke hadde tid til å opprettholde kunnskapene. Men hvis man har en sterk interesse for slikt, er det jo selvsagt en fordel å kunne det språket :)

Skrevet
  • Forfatter

Jeg kan litt HTML ja! men ikke mye, men det er ikke umulig å bi god på. Det er en ting man ikke lærer seg over natten :)

Bjørn: TAKK!! Det er absolutt ikke noe viktig å ha eget domenenavn. Men derimot en skikkeligsatt opp side, som ser bra ut og lett å navigere seg i :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …