Anders Henriksen Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 NORWEGIAN ONLINE DAY - Hver søndag 18.00 - 21.00 Denne gangen: Vestlandet 22. Februar Etter forrige helgs suksess fortsetter Norwegian Online Day sin ferd til Vestlandet. Her holder to av Norges største og travleste lufthavner til: Stavanger Sola og Bergen Flesland. Midt mellom disse travle flyplassene kan du besøke Haugesund lufthavn Karmøy i mer rolige omgivelser. Våre Afis flyplasser på Sogndal, Førde, Florø og Sandane er også flyplasser som bør besøkes denne søndagen. Skal også nevnes at Gøteborg Landtvetter har sitt årlige overload i samme tidsrom så en tur mellom vestlandet og sør-sverige er også en mulighet! ATC som trengs: ENSV_CTR - Stavanger Control ENBR_APP - Bergen Radar - [color:#000099]Daniel Klepp[/color] ENBR_TWR - Bergen Tower - [color:#000099]Stian Andersen[/color] ENZV_APP - Sola Approach - [color:#000099]Anton Brondz[/color] ENZV_TWR - Sola Tower - [color:#000099]Sindre Holberg[/color] ENHD_TWR - Karmøy Tower En Afis Flyplass: ENSD,ENSG,ENBL,ENFL Nice to have: ENSV_S_CTR - Stavanger South Control ENBR_GND - Bergen Ground ENZV_GND - Stavanger Ground Kan du delta som ATC, legg inn booking på VACCSCA sin hovedside og nevn gjerne i tråden her at du kan stille. Skulle det bli en voldsom interesse kan vi selvfølgelig åpne flere possisjoner. Kart finner du her: IPPC Scenery: Norske Flyplasser Velkommen til Vestlandet Überstaffing Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 høres gøy ut... har ikke prøvd meg på vatsim skikkelig enda så mulig jeg tar en tur å tester med helien...... Siter
Sindre Holberg Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hvis alt går greit, så tar jeg Sola TWR 18-20 local Siter
Anders Henriksen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Vi trenger flere som kan vie kvelden sin som ATC: ENSV_CTR - Stavanger Control ENHD_TWR - Karmøy Tower En Afis flyplass Og "nice to have" listen hvis noen heller skulle ønske en av disse possisjonene: ENSV_S_CTR - Stavanger South Control ENBR_GND - Bergen Ground - [color:#000099]Per Kristian Jensen[/color] ENZV_GND - Stavanger Ground Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 ENZV_TWR har nå vært online en stund. Hvis noen kommer å flyr så får jeg se om jeg sitter til i kveld. Håper uansett på mye tfc ikveld! Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Da har vi 6 inbound og en outbound på Sola! Dette lover bra Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 typisk at reinstall av fsx ikke gikk som planlagt og venter på microsoft support... så får ikke kommet på allikevel.. Siter
Anders Henriksen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Skrevet 22. februar 2009 Da var vi igang folkens, følgende atc er online nå: Stavanger Control Bergen Approach Bergen Tower Sola Approach Sola Tower Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 jaja.. kom meg såvidt online med LN-ODX før "a fatal error has occured" og fsx tok kvelden..... prøver full reinstall IGJEN....... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.