Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei.

Er det noen i nærheten av Moss som har ratt og pedaler de er villig til å låne i par dager?

Har lyst å teste ut om det er noe for meg og om jeg blir hekta på det. Litt dumt å kjøpe nytt for å finne ut at det er kjedelig.

Skrevet

Tja, jeg skal ikke gjøre det noe lettere for deg jeg heller.

Har et relativt gammelt ratt, Logitech Wingman Formula GP.

Blir brukt veldig ofte, nå for tiden i Test Drive Unlimited.

ANBEFALES!

Skrevet

Køb en Playstation 3, stort widescreen HD-tv, GranTurismo 5 (når det udkommer), og Logitech G25 steering wheel (har det selv). And you're all set ;)

Skrevet

Jeg har playseat og G25 ;)

Har også PS3 og diger skjerm, men jeg befinner meg oftere foran PC-skjermen. Har rigget meg til slik at 22'' skjermen passer fint foran rattet i stolen. Synes rett og slett force-feedback fra Race-07, GTR Evo, STCC, rFactor, LFS og iRacing er mye bedre, fartsfølelsen også ;) Men GT5 prologue er ikke gæernt det heller altså. Er du interessert i racing, rally etc. så er G-25 en sikker vinner. Handla inn en del gamle spill som f.eks Richard Burns rally, og det er utrolig vanskelig, men morro :) Last opp en F1 bil på banen i Mo I Rana (rFactor) og jeg tviler på at du klarer å henge med i starten :) Hysterisk morsomt, runda på 1:03 ca etter endel runder. Svetta godt også.

PS! Du kan switche mellom vanlig H-giring, sekvensiell giring med stikke eller med hendlene bak ratte (F1 giring). Helt opp til hva man ønsker. Du kan som regel også stille inn om du ønsker å bruke clutch eller ikke.

Skrevet

PS! Du kan switche mellom vanlig H-giring' date=' sekvensiell giring med stikke eller med hendlene bak ratte (F1 giring). Helt opp til hva man ønsker. Du kan som regel også stille inn om du ønsker å bruke clutch eller ikke. [/quote']

Clutch og manuel gearskift virker dog ikke med GranTurismo (ikke v4 i hvert fald)

Skrevet

Virker på GT5 prologue, men man må klikke på en knapp (som jeg ikke husker i farta) for å aktivere clutch.

Skrevet

Det er ikke mye som er så underholdende som ratt og pedaler. Bortsett fra i kombinasjon med min far og "free run" i Midtown Madness; det er god underholdning, det! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …