Martin Adam Martinsen Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hei. Er det noen i nærheten av Moss som har ratt og pedaler de er villig til å låne i par dager? Har lyst å teste ut om det er noe for meg og om jeg blir hekta på det. Litt dumt å kjøpe nytt for å finne ut at det er kjedelig. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Kjedelig med ratt og pedaler? Jeg forstår at du ikke har prøvd det før! :grin: Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 Ivar har planer om å kjøpe Logitech G25, men er litt usikker på om selve simylasjons biten klarer å få meg hekta.. Siter
per berge Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Enten har du det fra fødselen eller så har du det ikke i det hele tatt---- Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 Dere gjør ikke akkurat det lettere for meg å la være å kjøpe :grin: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Tja, jeg skal ikke gjøre det noe lettere for deg jeg heller. Har et relativt gammelt ratt, Logitech Wingman Formula GP. Blir brukt veldig ofte, nå for tiden i Test Drive Unlimited. ANBEFALES! Siter
K J Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Køb en Playstation 3, stort widescreen HD-tv, GranTurismo 5 (når det udkommer), og Logitech G25 steering wheel (har det selv). And you're all set Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har playseat og G25 Har også PS3 og diger skjerm, men jeg befinner meg oftere foran PC-skjermen. Har rigget meg til slik at 22'' skjermen passer fint foran rattet i stolen. Synes rett og slett force-feedback fra Race-07, GTR Evo, STCC, rFactor, LFS og iRacing er mye bedre, fartsfølelsen også Men GT5 prologue er ikke gæernt det heller altså. Er du interessert i racing, rally etc. så er G-25 en sikker vinner. Handla inn en del gamle spill som f.eks Richard Burns rally, og det er utrolig vanskelig, men morro Last opp en F1 bil på banen i Mo I Rana (rFactor) og jeg tviler på at du klarer å henge med i starten Hysterisk morsomt, runda på 1:03 ca etter endel runder. Svetta godt også. PS! Du kan switche mellom vanlig H-giring, sekvensiell giring med stikke eller med hendlene bak ratte (F1 giring). Helt opp til hva man ønsker. Du kan som regel også stille inn om du ønsker å bruke clutch eller ikke. Siter
K J Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 PS! Du kan switche mellom vanlig H-giring' date=' sekvensiell giring med stikke eller med hendlene bak ratte (F1 giring). Helt opp til hva man ønsker. Du kan som regel også stille inn om du ønsker å bruke clutch eller ikke. [/quote'] Clutch og manuel gearskift virker dog ikke med GranTurismo (ikke v4 i hvert fald) Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Virker på GT5 prologue, men man må klikke på en knapp (som jeg ikke husker i farta) for å aktivere clutch. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 PS3? Å nei deg skjer bare ikke. Kjøper ikke en konsoll bare for GT5. finnes jo spill som rFactor eller LFS til PC. Nei det skal mye til for å få meg til å kjøpe spillkonsoll. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Det er ikke mye som er så underholdende som ratt og pedaler. Bortsett fra i kombinasjon med min far og "free run" i Midtown Madness; det er god underholdning, det! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.