Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Køb en Playstation 3, stort widescreen HD-tv, GranTurismo 5 (når det udkommer), og Logitech G25 steering wheel (har det selv). And you're all set ;)

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Jeg har playseat og G25 ;)

Har også PS3 og diger skjerm, men jeg befinner meg oftere foran PC-skjermen. Har rigget meg til slik at 22'' skjermen passer fint foran rattet i stolen. Synes rett og slett force-feedback fra Race-07, GTR Evo, STCC, rFactor, LFS og iRacing er mye bedre, fartsfølelsen også ;) Men GT5 prologue er ikke gæernt det heller altså. Er du interessert i racing, rally etc. så er G-25 en sikker vinner. Handla inn en del gamle spill som f.eks Richard Burns rally, og det er utrolig vanskelig, men morro :) Last opp en F1 bil på banen i Mo I Rana (rFactor) og jeg tviler på at du klarer å henge med i starten :) Hysterisk morsomt, runda på 1:03 ca etter endel runder. Svetta godt også.

PS! Du kan switche mellom vanlig H-giring, sekvensiell giring med stikke eller med hendlene bak ratte (F1 giring). Helt opp til hva man ønsker. Du kan som regel også stille inn om du ønsker å bruke clutch eller ikke.

Skrevet

PS! Du kan switche mellom vanlig H-giring' date=' sekvensiell giring med stikke eller med hendlene bak ratte (F1 giring). Helt opp til hva man ønsker. Du kan som regel også stille inn om du ønsker å bruke clutch eller ikke. [/quote']

Clutch og manuel gearskift virker dog ikke med GranTurismo (ikke v4 i hvert fald)

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Virker på GT5 prologue, men man må klikke på en knapp (som jeg ikke husker i farta) for å aktivere clutch.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...