February 9, 200224 yr Er det noen som vet om et bra scenery for Vigra (Aalesund) flyplass og Hovden (Ørsta)??? frode.rafteseth@c2i.net [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] xaevo@yahoo.no [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] wrafta@yahoo.no [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] På forhånd takk. Werner Rafteseth.
February 9, 200224 yr Eg held på med eit scenery til Hovden (ENOV). Dette skal vel bli bra når det vert ferdig, men det kan ta lang tid [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Eg har også tenkt på Vigra, men det får bli seinare om ingen andre kjem meg i forkjøpet. Gå til heimesida mi for å sjå bilete frå sceneryet.
February 9, 200224 yr quote: Opprinnelig postet av Werner Rafteseth: Er det noen som vet om et bra scenery for Vigra (Aalesund) flyplass og Hovden (Ørsta)??? Hei. Jeg vet om et bra Vigra scenery, kommer i neste norway airports pakke. Jan Roar Rød
February 10, 200223 yr quote: Opprinnelig postet av Jan Roar Rød: Hei. Jeg vet om et bra Vigra scenery, kommer i neste norway airports pakke. Jan Roar Rød Når kommer den Jan Roar?
February 10, 200223 yr quote: Opprinnelig postet av William Giffen Saebo: Når kommer den Jan Roar? Kommer når den er ferdig vel [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Jan Roar Rød