Gunnar Seljeseth Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=558457 I løpet av litt over tre uker har tre Lotto-kuponger i Verdal gått inn. En mann fra Nordland kjørte innom Verdal for ens ærende - å kjøpe lottokupong - og han vant. Saker som denne får meg til å tenke på en gammel Lotto-reklame. De fleste av oss husker vel gammern' i lenestolen som sitter og ser på et video-opptak av en Lotto-trekning? :grin: Siter
Morten Ruud Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Det er Verdal'n som driver Norsk Tipping. Jeg lurer på hvorfor vi ser så få vinnere fra Hamar. Hjemstedet til NT. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Fordi at i Hamar er alle ansatt i Norsk Tipping, eller i nær slekt med noen som gjør det, og dermed er det ingen i Hamar som har lov til å spille. :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Alle de har igjen noen slekninger i Sør-Trøndelag derfor vinner de Siter
Åge Storli Berg Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hehe, har selv prøvd ut Verdalen flere ganger jeg har sust forbi der, men ikke noe store gevinster, 45 kroner somregel Tom, Verdal er i Nord-Trøndelag, dersom det var fylket Verdal ligger i du tenkte på Siter
Tom Knudsen Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Der ser man hvor geografisk man er he he Siter
Åge Storli Berg Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hehe, det er vel ikke noe VELDIG stort å lære seg hvor Verdalen er heller. Ikke akkurat verdens navle.... Men uansett, tror nok de fleste har HØRT om det Siter
Fredrik Rise Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Rart at de som skulle lage denne reklamen måtte til UK for å hente en som så "bondeknøl" ut nok til at han kunne sett ut som en verdaling. mener å huske noen sa det da denne reklamen var med i gullfisken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.