Skrevet 14. februar 2009 15 år Overskriften sier vel mye har jeg inntrykk av. Slenger ut noen dyrebilder fra den siste tiden Først nøtteliten. Han var det første levende vesenet jeg så i 2009. Bildet er tatt gjennom et vindu, så farger og skarphet er ikke perfekt. I samme tre litt senere kom det bøttevis med kjøttmeis. Mens de satt og spiste årets første frokost fikk jeg tatt et par bilder. Vi forflytter oss til neste dag, nemlig 2. januar. En av kattene våre satt og overvåket hagen fra verandaen, og jeg la meg ned på det frosne gresset og tok bilder. Etter hvert kom jeg til å tenke på at det kanskje var noe spesielt katta satt og så på. Jeg snudde meg 180 grader og så en helt hvit katt, nemlig nabokatta. (Ja, øynene er sånn) Fikk litt småpanikk siden jeg visste at katta ikke kom til å bli sittende lenge. Glemte derfor å fikse på kamerainnstillingene :blush: (1/125 sek og 400mm funker ikke alltid like bra) Har tidligere tatt et annet bilde av katta med de kule øynene. http://audunb.deviantart.com/art/White-Green-and-Blue-102649222 Sånn, dett var dett
Skrevet 15. februar 2009 15 år He he, fine bilder dette Audun! Spesiellt kattebildene setter jeg stor pris på, som innbitt katteelsker - men også ekornet var flott!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.