Tord Øvrebotten Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det ser lovende ut! LINK! God helg! Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 En sånn må jeg faenmeg ha :grin: Siter
Alexander Storvig Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Har en sånn, visste ikke hva jeg skulle legge i den nederste skuffen før jeg fikk denne, den passer perfekt. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 haha, den var morsom. Mon tro åssen det går når kundene skal reklamere på den :grin: De kan vel bare reklamere hvis de får apparatet til å virke Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 hehe, ONN er bare så gjennomført Denne fra Apple er heller ikke så værst Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ha ha, utrolig morsomt. Da var resten av perioden med sykemelding redda :-) Siter
Karl R Pettersen Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Heheh.. Koonge! Jaja, Sony blir jo nødt å finne på nye ting dersom de skal henge med Apples siste nyvinninger (fra samme sted) Edit: Fankern, så ikke at den var med lenger oppe Siter
Andreas Nysveen Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg fikk med meg poenget deres. Er dette noe sony lanserer, bare for å sette en boks til i haugen med bokser, og den gjør ikke noe egentlig. Den bare har menyer og tilkoblinger som krever ingeniør utdannelse for å få til å komme langt nok inn i systemet til å se at den ikke gjør noe? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 The Onion er jo bare konge, mye bra satire/parodier Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg fikk med meg poenget deres. Er dette noe sony lanserer' date=' bare for å sette en boks til i haugen med bokser, og den gjør ikke noe egentlig. Den bare har menyer og tilkoblinger som krever ingeniør utdannelse for å få til å komme langt nok inn i systemet til å se at den ikke gjør noe? [/quote'] Alt som er på The Onion er bare tøys og tull og parodier Humor! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.