Skrevet 8. februar 2002 22 år Ikke nøl..fikk dette til den nye pc'en. Jeg fikk sjokk..DET var en overgang det. Anbefalles hvis du har en ganske kjapp pc [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 8. februar 2002 22 år Har du penger så vent litt på Geforce 4 ti serien [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 8. februar 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Kristoffer Rivedal: Har du penger så vent litt på Geforce 4 ti serien [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Det finnes alltid en nyere skjermkort teknologi på tegnebrettet.... Nå som Gforce4 er på vei vil jo prisene på Gforce3 synke og kommer godt under 2000,-. http://www.hardware.no er et godt sted for anbefalinger innen det meste av PC-utstyr.
Skrevet 13. februar 2002 22 år Har selv et Abit Gf3 ti200 og er ikke spesielt imponert av dette kortet (Kun 6500p i 3dmark2001 med xp1800+ ,256mb ddr & Ms XP). Betal heller litt mer og kjøp et GeForce3 Ti500 eller ATI AGP Radeon 8500
Skrevet 13. februar 2002 22 år Hvis du synes det er lite i forhold til spesifikasjonene på pcen din må det være softwaren som er feil satt opp! Nå har ikke jeg forutsetninger for å sammenlikne ditt system med et liknende så jeg vet ikke hva du "burde" fått, men sett fra min synsvinkel synes jeg det er en bra poengsum...