Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

I de tidlige morgentimer i dag, fredag den 13, kjørte jeg bilen min til en Toyota-forhandler for WOF (Warrant Of Fitness) og litt generell service. Så mens Toyotas folk holdt på med bilen min vandret jeg litt rundt i nærområdet med kameraet for hånd.

Ingen krise her i gården... :grin:

NoRecession.jpg

I en lokal park tar moen ender for seg av pærer som har falt ned fra trærne:

QuackQuack.jpg

I samme park har en unge glemt fottøyet sitt...

AllAlone.jpg

Pass deg, gravemaskina kommer! ;)

WideLoad.jpg

Og hvem skulle vel tro at det i et så tett befolket område skulle være en såpass smal bro?

OneWayBridge.jpg

Skrevet
  • Forfatter

Studerer til min Bachelor grad. Planen er Bachelor of Accountancy (BAcc), men nå ser det ut til at jeg blir nødt til å gå over til Bachelor of Business Studies (BBS) med "major" i Business Information Systems. Antakelig tar jeg da de siste regnskapsfagene i Norge før det er ut i jobb... Men så skal det angivelig være et stort behov for regnskapsførere som også forstår seg på IT, så da er det vel ikke så dumt? ;)

Og ja, jeg tok mer enn 5 bilder. Dessuten ligger det ett og annet bilde på min eksterne HDD som muligens kan være aktuelt...

Skrevet
  • Forfatter

Jeg har tatt frem 2 bilder til fra samme tur...

Dette er hovedkrysset i Albany Village, og Politiet har nettopp passert krysset under utrykkning på vei nordover på State Highway 17;

RushAtLights.jpg

Mer State Highway 17 med typisk morgenrush...

RoshOverBridge.jpg

Jeg skal en tur opp til Orewa i dag, så jeg får se om det ikke kan bli noen bilder derfra også...

EDIT: For mye regn i dag, desverre...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …