Gunnar Seljeseth Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 I de tidlige morgentimer i dag, fredag den 13, kjørte jeg bilen min til en Toyota-forhandler for WOF (Warrant Of Fitness) og litt generell service. Så mens Toyotas folk holdt på med bilen min vandret jeg litt rundt i nærområdet med kameraet for hånd. Ingen krise her i gården... :grin: I en lokal park tar moen ender for seg av pærer som har falt ned fra trærne: I samme park har en unge glemt fottøyet sitt... Pass deg, gravemaskina kommer! Og hvem skulle vel tro at det i et så tett befolket område skulle være en såpass smal bro? Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hva gjør du der borte Gunnar? Flott bilder, har du flere? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Studerer til min Bachelor grad. Planen er Bachelor of Accountancy (BAcc), men nå ser det ut til at jeg blir nødt til å gå over til Bachelor of Business Studies (BBS) med "major" i Business Information Systems. Antakelig tar jeg da de siste regnskapsfagene i Norge før det er ut i jobb... Men så skal det angivelig være et stort behov for regnskapsførere som også forstår seg på IT, så da er det vel ikke så dumt? Og ja, jeg tok mer enn 5 bilder. Dessuten ligger det ett og annet bilde på min eksterne HDD som muligens kan være aktuelt... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Flotte bilder. Alltid spennende å få innblikk i andres hverdag rundt om i verden. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Herlig! Slike ganske så "eksotiske" fotoserier, er bare interessant og morsomt å studere - sier ikke nei takk til flere slike i fremtiden! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Jeg har tatt frem 2 bilder til fra samme tur... Dette er hovedkrysset i Albany Village, og Politiet har nettopp passert krysset under utrykkning på vei nordover på State Highway 17; Mer State Highway 17 med typisk morgenrush... Jeg skal en tur opp til Orewa i dag, så jeg får se om det ikke kan bli noen bilder derfra også... EDIT: For mye regn i dag, desverre... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.