Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det er nok mange der ute som ikke er så veldig fotballinteresserte, men som allikevel har lyst til å se Drillos første kamp med Landslaget i kveld mot Tyskland. Kom over en nettside hvor en skal kunne se kampen gratis. Så da får vi bare krysse fingrene på at det stemmer...

http://atdhe.net/

Skrevet

Live streaming er jo ikke nogen nyhed, og derfor findes der selvfølgelig også mange andre sites, hvor matchen kan følges gratis. Men om det er lovligt at linke til streams er jeg ikke sikker på.

Skrevet

Hm... absolutt interessant. Men veit ikke om det funker. Testet med å klikke på de kampene som skal gå nå, og da skjer det lite. Eneste jeg får fram er den snookerkampen som sendes nå.

Skrevet

Fungerer fint detta. Germany - Norway :)

Kampen blir kommentert på radio forøvrig.

Skrevet

forskjell fra browser til browser her, visst, prøvde samme link i ff, får tyskland-norge hakkete, samme link i opera: frankrike-argentina uten hakk

Skrevet

Interesserer meg ikke mye for fotball, men så mye kan jeg si at vi ikke har mye sjangse:P Hvordan går det nå forresten? Leder tyskland mye?

JAADA! 1-0!!

Skrevet

Skjelbred. Hvad laver manden i Rosenborg? Han er jo god nok til at spille Premier League eller La Primera!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …