Skrevet 11. februar 2009 15 år Det er nok mange der ute som ikke er så veldig fotballinteresserte, men som allikevel har lyst til å se Drillos første kamp med Landslaget i kveld mot Tyskland. Kom over en nettside hvor en skal kunne se kampen gratis. Så da får vi bare krysse fingrene på at det stemmer... http://atdhe.net/
Skrevet 11. februar 2009 15 år Live streaming er jo ikke nogen nyhed, og derfor findes der selvfølgelig også mange andre sites, hvor matchen kan følges gratis. Men om det er lovligt at linke til streams er jeg ikke sikker på.
Skrevet 11. februar 2009 15 år Hm... absolutt interessant. Men veit ikke om det funker. Testet med å klikke på de kampene som skal gå nå, og da skjer det lite. Eneste jeg får fram er den snookerkampen som sendes nå.
Skrevet 11. februar 2009 15 år Der har vi kampen ja, og på toppen av det hele er det på spansk. Helt greit for meg, men for andre?
Skrevet 11. februar 2009 15 år Ja, det var riktig i starten, men så ble det satt til Mexico v Usa, drit.
Skrevet 11. februar 2009 15 år Er det muuulig!?!?! Og jeg som jublet så sykt da jeg så den norske drakta. Så tok det to sekunder før det ble bytta. Argh!
Skrevet 11. februar 2009 15 år de sendte riktig kamp i nøyaktig 47 sekunder, så svitsjet de til Mex-Usa, herlig... ja ja, nrk p1 får duge
Skrevet 11. februar 2009 15 år Fungerer fint detta. Germany - Norway Kampen blir kommentert på radio forøvrig.
Skrevet 11. februar 2009 15 år Herlig.. og med NRK nettradio istedet for portugisisk så blir det perfekt
Skrevet 11. februar 2009 15 år Gjør samme som deg, Tom Arild. Men de er langt fra synkronisert, hehe. P1 er vel ett minutt foran tv-streamen.
Skrevet 11. februar 2009 15 år forskjell fra browser til browser her, visst, prøvde samme link i ff, får tyskland-norge hakkete, samme link i opera: frankrike-argentina uten hakk
Skrevet 11. februar 2009 15 år Åpna streamen på nytt, og nå er bildet bare 1 sek etter P1 Bruker FF, og her flyter bildet bra.
Skrevet 11. februar 2009 15 år Interesserer meg ikke mye for fotball, men så mye kan jeg si at vi ikke har mye sjangse:P Hvordan går det nå forresten? Leder tyskland mye? JAADA! 1-0!!
Skrevet 11. februar 2009 15 år Ja, gøy å se at Mini tok enormt feil. Han sa det bare kom til å bli spill på Norges halvdel begge omgangene.
Skrevet 11. februar 2009 15 år Forfatter Norge leder 1-0. Sendingen faller ut og inn fra streamingen.
Skrevet 11. februar 2009 15 år Så kampen på tysk tv jeg Jævlig bra forsvar og fullt fortjent seier som den tyske kommentatoren innrømte Skulle hatt straffe og Skjelbred hadde store sjanser
Skrevet 12. februar 2009 15 år Skjelbred. Hvad laver manden i Rosenborg? Han er jo god nok til at spille Premier League eller La Primera!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.