TOS Skrevet 7. februar 2002 Skrevet 7. februar 2002 Har P4 1,8 256 mb ram å GF3 ti 200. Har jamnt øve ca 30 frames. (Med ein del av innstillingane på fullt.) trur da kjeme te å gå sånn nåkenlunde likt hos deg Siter
Kristian Viken Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Skrevet 7. februar 2002 Nå får jeg meg snart en ny datamaskin! Det jeg lurer på er om FS2002 vil gå flytende med høyeste rate ?? Det jeg får er en P 4 1,7ghz Geeforce 2 64mb skjermkort 60g Vil for eks. Norway ver6 gå flytende her?? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Frank Utnes Skrevet 7. februar 2002 Skrevet 7. februar 2002 Tja..kommer vell annpå det..du burde nu veffal klare å kjøre det temmelig bra. har en 1.2ghz T-bird 512mb sdram. å et møkka skjermkort av ATI, (men geforce3 ti200 128mb ddr e på vei i posten [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ) har klart å fått ca 50fps, men det var med "normale" innstillinger, ikkje no serli heavy innstillinge på scenery osv... Siter
Terje Lohne Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Man behøver ikke så høy framerate for at bevegelsene skal virke jevne. Tenk på at vanlig film er på 24 fps. Anbefaler å gå inn på Settings/Display/Hardware og sette Target Framerate til et sted mellom 20 og 25. Det gir flott kvalitet, og har du en kraftig maskin, vil CPU'en da få bedre tid til andre gjøremål. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.