Skrevet 8. februar 2009 15 år Som andre på forumet "flykter" jeg for snø og kulde i disse dager. Disse bildene ble tatt under forrige ukes fly-in på VATSIM i Carribean. Enjoy!
Skrevet 8. februar 2009 15 år Fargerike, varme bilder Dette minner meg om sommeren! Lei av vinter merker jeg!
Skrevet 9. februar 2009 15 år Premium Medlem Nydelige bilder. Sterke farger som passer til Scenery`et. Bruker du noen type kamera utility ala "Active Camera", eller er det kun forskellige views i FSX? Pål
Skrevet 9. februar 2009 15 år Kjenner eg Ivar rett, er dette FS9 med FlyTampa St. Maartens scenery. Anbefalast på det sterkaste Flotte bilete Ivar.
Skrevet 9. februar 2009 15 år Du kom deg levende til St.Barths etter helveteskontrollerene nede ved Pointe A Pitre? Men bildene: NYDELIGE!
Skrevet 11. februar 2009 15 år Forfatter Takker for kommentarer! For å plassere meg litt rundt i terrenget har jeg benyttet "Walk&Follow", ett program àla Active Camera. Dette er FS9, sceneryet er FlyTampa som Trostein sier. Ett MUST have om du liker øyhopping, makan til detaljert scenery! Desverre har jeg kun bildene i gjeldende oppløsning, da "rå" bildene gikk i søppelbøtten etter at de var ferdig lastet opp. Jeg kom meg omsider trygt ned etter en urovekkende "negative, aircraft on final" da jeg fikk motorstop ved Pointe a Pitre. Heldigvis finnes det dyktigere kontrollere, så jeg var glad når jeg kom meg up and away for den flyplassen. All in all en utrolig artig kveld med sinnsykt mye trafikk!
Skrevet 11. februar 2009 15 år Fine bilder, men folk her inne er jo riv ruskende gale :crazy: Vinten har jo endelig begynt
Skrevet 16. desember 2009 15 år Forfatter Nå som Frontier Flying Service VA søker en basesjef for vår HUB på St. Maartens velger jeg å børste støv av denne gamle posten. For mer informasjon om stillingen, sjekk: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=518410#Post518410
Skrevet 16. desember 2009 15 år Tärningskast 6 från Sverige!! Skulle önska att man hade maskin nog att spela med så bra grafik/add-ons.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.