Skrevet 8. februar 2009 15 år Noen som vet hva som foregår på Sola for øyeblikket? Såg nettopp det jeg mener var 3 chinook helikoptere med retning mot ENZV. http://www.enemyforces.net/helicopters/ch47_chinook.jpg
Skrevet 8. februar 2009 15 år Ja, så de tidligere på vei ut fra sola for en time siden eller noe... Noen som vet hvem som eier dem og hva de holder på med?
Skrevet 8. februar 2009 15 år Ble visstnok observert en Chinook her i Trondheims-området på mandag eller torsdag. Var noen i klassen som hadde sett det i en engelsktime her, fikk ikke sett det jeg.
Skrevet 8. februar 2009 15 år Jeg så også 3 chinook over Flekkefjord i retning sola i 11-12 tiden. noen som vet noe?
Skrevet 8. februar 2009 15 år Hei, passerte to stykker over Stryn i ettermiddag mellom 14:00 og 15:00 tror jeg, retning Molde - Åndalsnes.
Skrevet 8. februar 2009 15 år Dette kan godt hende at var de vi hørte på radioen da vi var ute og føy på tur i dag, hadde callsign "formation" og de skulle til Ørlandet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.