Geir-Anders Hansen Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Vi har tidliger hatt FS treff på Gardermoen Flymuseum 3 ganger tidliger med bra oppmøte, hva med og gjøre dette igjen? Men jeg ønsker da ikke og stå for det, noen andre som kan sette dette i gang Jeg kan selvfølgelig være med på snakkinge, lede oppløegget men har ikke tid og sette det opp;) Noen som melder seg? Evt. Geir Ø. eller andre......forlag... Link fra tidligere opplegg: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=430684&page=1 Siter
Geir Teigo Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ref en annen post her kommer jeg tilbake med info om hva OFKL ønsker å stelle i stand av denne typen samlinger. OFKL skal henvende seg til alle simmere, så det blir nok temaer på forskjellige nivå for å treffe et bredest mulig publikum. More to come... Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 aha veldig bra Geir Ø. gleder meg og avventer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.