Skrevet 7. februar 2009 15 år Hjelp - Vi flyr! skal gå på tv2 klokken 00:40! Anbefalt å skru på tv'n da!
Skrevet 8. februar 2009 15 år Er jo eigentleg det filmen er laga for. Rein komedie utan samanheng med røynda på nokon måte. Eg tykkjer forøvrig filmen er hysterisk morosam :grin:
Skrevet 8. februar 2009 15 år Humor skal være humor, det der var ikke gøy engang ... så da er det DIN type humor som er den riktige da? Vi andre har feil humor?
Skrevet 8. februar 2009 15 år Politiskolen er jo geniale! Ellers så er jeg veldig glad i American Pie og disse "undomskomediene" Jeg likte bare ikke den filmen, syns de ble for tullete Smaken er som baken :grin:
Skrevet 8. februar 2009 15 år Roger roger, we get clearance clarence! Vector victor! Haha, herlig film. Like artig hver gang. Og hva skal man si? Dagens ungdom? Både Airplane(som den egentlig heter) og Airplane: The Sequel er nesten like artige.
Skrevet 8. februar 2009 15 år He he, både denne og oppfølgeren "Hjelp vi flyr 2!" er jo klassikere - rett og slett herlig humor..
Skrevet 8. februar 2009 15 år Stiller meg i den gruppa jeg også, elsker disse filmene, like artige hver gang
Skrevet 8. februar 2009 15 år Jeg slo akkurat på tven, og det første jeg ser er et eksteriørt bilde av en firemotors jet-sak, med propellfly-lyd!!!
Skrevet 9. februar 2009 15 år Den filmen er så utrolig fet. Jeg ligger på gulvet etter ti minutter med den filmen på. Synest ikke aiplane 2 er noe kul, men den første er snadder. Så den faktisk på lørdagskvelden da jeg kom hjem fra byn :-)
Skrevet 9. februar 2009 15 år "Hjelp vi flyr 1" burde være pensum i utdannelsen til alle som skal jobbe innen luftfart!
Skrevet 9. februar 2009 15 år Har DVD'en i hylla og ser den støtt.Denne og Hot Shots 1 er fjotthumorens "over the top"!
Skrevet 9. februar 2009 15 år Har DVD'en i hylla og ser den støtt.Denne og Hot Shots 1 er fjotthumorens "over the top"! di 2 filma er nesten en selvfølge og ha i hylla. toppen av toppen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.