Gert Andreas Barring Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Greit nok at det er bedre å være på den sikre siden, men det dette er noe av det drøyeste jeg har sett.. Ser denne fyrlykta hver dag (fra andre siden av fjorden), og å se at det er en fyrlykt skal ikke by på så store problemer. Må si at jeg trakk litt på smilebåndet da jeg så artikkelen :whistle: TrønderAvisa (Morsomt at det endte slik det endte, og takk for at det ikke var noen personer i vannet) Siter
Tommy André Johansen Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hehe, man må kunne si at dette var litt uproffesjonelt... :whistle: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Synes det er supert at man gjør ett søk for å være på den sikre siden! Siter
TOS Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hmmm dette var jo ein pussig sak å redde :grin: Må seia at eg flira godt av denne artikkelen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.