Skrevet 7. februar 2009 16 år Jeg tar sjangsen på å poste dette her, så får evt. moderatorer fjerne det og smekke meg på fingerne hvis dette viser seg å være for sterk kost :whistle: Innholder litt integrert video jeg ikke får vist her, så jeg linker bare til nettsiden: http://www.luftfartsfag.no/index.php?option=com_content&view=article&id=27:hvorfor-man-kaller-det-cockpit Det trengs vel ikke å nevnes at FAA ikke er noe videre imponert av pilotens multitasking evner og det hjalp vel ikke akkurat at dette skjedde over en by :whistle:
Skrevet 7. februar 2009 16 år Hahaha, mer eller mindre genialt gjort av piloten å ordne en teip med dette på. Blir nok en morsom rettssak. "That's fast"
Skrevet 7. februar 2009 16 år Første gang nokon har sagt "That's fast" ombord i eit helikopter :whistle:
Skrevet 7. februar 2009 16 år Det ryktes forøvrig at det amerikanske luftfartstilsynet (FAA) er interessert i å snakke med piloten da det har kommet en klage på at han lot passasjeren som manglet typerating, leke med joysticken. Haha bra måte å beskrive det på
Skrevet 7. februar 2009 16 år Ush, dette ble for groft for meg. Uetisk opptreden for en pilot på jobb, skjerp deg!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.