Tore Stabell Kuloe Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg drev mye som controller for nesten 10 år siden, og masse som pilot. Da var det mange som satt med 56k-modem og ISDN. (de som er født etter 1990 har vel ikke hørt om det engang;) Da var det problemer med at voicen var hakkete, måtte logge seg av.., server problemer, annenhvert ord forsvant. Da tenkte jeg at det skal bli deilig når alle har bredbånd, i fremtiden - sikkert i 2005 eller noe - da skal det bli slutt på disse problemene. Men etter å ha fløyet endel i det siste har jeg lagt merke til at det ikke har skjedd noe som helst på alle disse årene. Pc'ene har gått fra 166 pentium til 34GHz Dual Core på den tiden. Jeg vet ikke om det er Squawkbox-teknologien som fortsatt har en 56k-grense totalt sett, slik at det ikke hjelper om hele verden får 30Mb linje? Uansett veldig turnoff når noen må begynne med tekst! (les:Telex) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.