Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når interessen for FS har nådd sitt høypunkt er det vanskelig å la være å fikle, installere, test ut, eller endre på simmen. Hvor mange ganger har man ikke sittet med god følelsen etter en komplett reinstall/reformat hvor simmen fungerer smertefritt og sagt: " Skal aldri endre på noe nå" Eller tar en image der å da! Likevel skjer det pina dø, en etter en og to etter to så endres sakte men sikkert et eller annet og til slutt sitter man der med sjegget i postkassa og sier " faenrulla" Nå må jeg ta en format til eller importere image filen jeg laget..

Dette er ironien med å ha interessen for fly, nye produkt og det ellers så dynamiske spillet vi spiller..

PS..

Etter install nå snart skal jeg la den være ;)

Skrevet
Tom, tror ikke det er noen på fligthsim.no som formaterer så ofte som deg!

hehe, tror ikke det noen på flightsim.no som mikser og trikser like mye som meg...

Men generelt er det ikke alltid litt sånn da, har man først en flott sim så er det et eller annet som bare må balle på seg, nye fly som skal prøves og installeres og mappen bare fylles med døde gauges, sound osv.,.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...