Stig Enoksen Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 Her er en link til de "lekne" piloter.. Klikk her Siter
Glenn Tegnander Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 Driver selv aktivt i "hobbyen". Hobbyen blir så altfor fort en lidenskap. En annen link til en bra og innholdsrik side er denne. Her er litt om mitt siste prosjekt /glenn LN-BDY Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 Syntes jeg dro kjensel på et navn fra no.fritid.modellhobby ja.. Hehe.. Siter
Glenn Tegnander Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen: Syntes jeg dro kjensel på et navn fra no.fritid.modellhobby ja.. Hehe.. LOL... ja verden er ikke stor [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] /glenn LN-BDY Siter
Martin Skaatun Skrevet 7. februar 2002 Skrevet 7. februar 2002 Driver også med modellflygning, og har jo også laget en side om det... ...ikke noe god, men den er i hvertfall noe: http://skaatun.com/modellfly Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.