A L Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hei! Når jeg skal starte SB 4 i FS2004 så klarer den ikke å loade Multiplayer session, den henger litt og så får jeg opp ERROR: SB was uable to load Multiplayer session. It will not start Noen som kan hjelpe? Siter
TOS Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Klikk med FSUIC modulen din? Sjekk at du har siste utgåve av den. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Siste utgave av FSUIPC.dll er for FSX. Sjekk at du har siste FSUIPC.dll beregnet på din FS versjon... Siter
A L Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Ja lastet den ned fra filbibloteket, men skal jeg ta DDL filen og legge inn i Modules? Prøvde det, men det funka ikke gitt Siter
A L Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Har nå prøvd å lagge inn V3.70, alt skal være riktig med FSUIPC men neida.. Siter
A L Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg prøvd absolutt ALT! Men det funker fortsatt ikke :mad: http://www.squawkbox.ca/doc/context/startmp.php Denne får jeg opp, jeg har prøvd det flere ganger, men det ser ut til at den henger seg opp når jeg kjører testen Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Om du har prøvd alt; prøv FSInn, og se om du har de samme problemene der... http://www.mcdu.com/ Siter
A L Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Ja, jeg har prøvd FSinn.. Jeg tror ikke lenger at det er noe galt med programmene, men heller med FS, multiplayer delen i FS.. Istad prøvde jeg å joine FS.no serveren, men fikk ikke opp Serveren når jeg skrev inn IP en gang. Når jeg skal joine med FSinn så får jeg opp den boksen der det står, connecting via multiplayer session eller noe lignende som sagt tror det er noe galt med FS multiplayer delen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.