Skrevet 5. februar 2009 15 år Vet ikke om denne har vært oppe før, men her er linken: http://www.klikk.no/reise/opplevelse/article413317.ece hmmm hvorfor får jeg ikke til å åpne "Create a link to a website" tro..? :confused: Fikk Congratulations. You are the hero på andre forsøk så denne kan ikke være så vanskelig...
Skrevet 5. februar 2009 15 år Var rar handling på den luftbussen. Ramla rett ned med 0 grader pitch. Joda... var helten eg :grin:
Skrevet 6. februar 2009 15 år Var rar handling på den luftbussen. Ramla rett ned med 0 grader pitch. Joda... var helten eg :grin: Ja, lurer på om dette er et Airbus konvertert Harrier Jump- Jet spill? Uansett gratulerer med fantastisk utført jobb alle sammen! Her kostet det ca 150 liv å få det til. Forklaringen tror jeg nok var at dere andre var litt heldigere med været, mens jeg fikk en soleklar windshear på slutten... :whistle:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.