Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kort frist,men la gå.Hadde vært artig med selskap over til USA i kveld 5/2 Jeg skal fly ICE615 BIKF-KJFK.Det er bare og møte opp rundt 17.30 på Keflavik(BIKF).Ruten får du av meg ved oppmøte. Departure time er 17.00Z. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hei og hopp, stiller som ATC jeg. Dere forventer vel å lande ca 2100z da tipper jeg? Mathias Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Hei og hopp' date=' stiller som ATC jeg. Dere forventer vel å lande ca 2100z da tipper jeg? Mathias [/quote'] Her er fra FP min:SCHED DEPARTURE 17.05Z SCHED ARRIVAL 23.10Z så!departure er 5 min etter først annonsert Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Aj, da blir det med ett litt værre. Blir nesten litt sent for oss som har skole og matteprøve kl 8 i morgen tidlig, men kan prøve å stille ihvertfall! Mathias Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Aj' date=' da blir det med ett litt værre. Blir nesten litt sent for oss som har skole og matteprøve kl 8 i morgen tidlig, men kan prøve å stille ihvertfall! Mathias [/quote'] Ok,Det sjønner jeg .Undertegnede begyner kl 07.00 på jobb også.Men tar denne real time flighten til JFK Det kommer flere 757 over dammen senere også Siter
A L Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Netopp fått den nye datan min Med en vidunderlig FPS med 747 så frister det litt men kan ikke love noe Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Da er det bare og takke for at du giddet og vente på meg Mr Moberg Fine forhold mht sikt,så en visual på ENE4 arrivial èn var på sin plass N.Y center logga seg av,rett før jeg kom i luftrommet. :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Så det er ikke bare jeg som opplever at ATC "forsvinner" rett før jeg kommer inn i luftrommet (Hadde for en tid siden en tur EGLL-KBOS-EGLL, hvor Boston logget av rett før jeg kom inn i luftrommet, og logget på igjen i det jeg forsvat ut av det igjen på returen) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Så det er ikke bare jeg som opplever at ATC "forsvinner" rett før jeg kommer inn i luftrommet (Hadde for en tid siden en tur EGLL-KBOS-EGLL' date=' hvor Boston logget av rett før jeg kom inn i luftrommet, og logget på igjen i det jeg forsvat ut av det igjen på returen) [/quote'] Den er FÆL! :crazy: Jeg liker heller de som er twr på en plass uti gokk,som logger seg på twr,når man er på short final :grin: Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Hehe, bare hyggelig! Du landa litt tidligere enn jeg først trodde, så da tenkte jeg at da kan jeg vel være hyggelig å vente! Satser på å stille opp ikveld også fra ca 22-2300 lokal. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Hehe' date=' bare hyggelig! Du landa litt tidligere enn jeg først trodde, så da tenkte jeg at da kan jeg vel være hyggelig å vente! Satser på å stille opp ikveld også fra ca 22-2300 lokal. [/quote'] Ja,ble en liten forandring i Cruise der.Skulle egentlig ned til en lavere høyde på slutten,men ble på cruise. :grin: Nå forberedes ICE689 til Sanford Orlando.Så du ser meg nok over NY i FL360. :grin: Så blir det faktisk en Ferry flight KSFB-KMIA med samme maskin TF-FIJ.Den skal leases ut til Santa Barbara airlines,og gå til Caracas Venezuela i morgen tror jeg. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 JFK DEP er på fra nå og fremtil ca 7 tiden ikveld. Satser også på å komme tilbake etter det engang, men blir ikke før i 10-11 tiden da ihvertfall. Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.