Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Aj' date=' da blir det med ett litt værre. Blir nesten litt sent for oss som har skole og matteprøve kl 8 i morgen tidlig, men kan prøve å stille ihvertfall!

Mathias [/quote']

Ok,Det sjønner jeg :) .Undertegnede begyner kl 07.00 på jobb også.Men tar denne real time flighten til JFK :)

Det kommer flere 757 over dammen senere også ;)

Skrevet

Så det er ikke bare jeg som opplever at ATC "forsvinner" rett før jeg kommer inn i luftrommet ;)

(Hadde for en tid siden en tur EGLL-KBOS-EGLL, hvor Boston logget av rett før jeg kom inn i luftrommet, og logget på igjen i det jeg forsvat ut av det igjen på returen)

Skrevet
Så det er ikke bare jeg som opplever at ATC "forsvinner" rett før jeg kommer inn i luftrommet ;)

(Hadde for en tid siden en tur EGLL-KBOS-EGLL' date=' hvor Boston logget av rett før jeg kom inn i luftrommet, og logget på igjen i det jeg forsvat ut av det igjen på returen) [/quote']

Den er FÆL! :crazy:

Jeg liker heller de som er twr på en plass uti gokk,som logger seg på twr,når man er på short final :grin:

Skrevet
Hehe' date=' bare hyggelig! :)

Du landa litt tidligere enn jeg først trodde, så da tenkte jeg at da kan jeg vel være hyggelig å vente!

Satser på å stille opp ikveld også fra ca 22-2300 lokal.

[/quote']

Ja,ble en liten forandring i Cruise der.Skulle egentlig ned til en lavere høyde på slutten,men ble på cruise. :grin:

Nå forberedes ICE689 til Sanford Orlando.Så du ser meg nok over NY i FL360. :grin:

Så blir det faktisk en Ferry flight KSFB-KMIA med samme maskin TF-FIJ.Den skal leases ut til Santa Barbara airlines,og gå til Caracas Venezuela i morgen tror jeg. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...