Ivar Skaugstad Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mange av emnene jeg har hostet opp de siste ukene har vist seg å være svært populære diskusjonsemner. Jeg prøver meg derfor igjen, med en relativt "liten" sak, som jeg fortsatt mener har stort diskusjonspotensiale. Det hadde vært gøy å se hvor vi endte opp, og hvilket team som gikk vinnende ut av denne diskusjonen. For alt jeg vet blir det kun med mitt innledende innlegg. Vil starte med å si at jeg ikke på noen måte har negativ formening om denne reklamebanneren som finnes på forumet, men det er vel flere som er enig med meg i at man blir nødt til å tenkte seg om to ganger før man får fokusen tilbake på innlegget man skriver? Hvor mange av dere vekslet mellom å se på banneren å lese teksten over? Hva er din erfaring? :grin: Siter
Stian Rolandsen Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Fin dame, ødelegger ca 50% av mine innlegg da jeg ofte ramler helt ut og glemmer hva jeg skulle formidle... Å fan, ser nå at det faktisk er mer enn bare en lekker dame. Det er jo faktisk et blad og noen sexlukt produkter. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Da får dere se på det å skrive foruminnlegg som konsentrasjonstrening! Selv har jeg ingen problemer med reklamen og ser heller en reklamebanner øverst på siden fremfor å betale for å holde siden oppe. Edit: Ivar, det heter "Reklamebanner til distraksjon" jfr. innlegget ditt om rettskriving. :grin: Siter
Fredrik Wold Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ooooh... backfired Ivar Personlig legger jeg ikke stort merke til reklamebannerene, mens jeg surfer, men tar ofte å klikker på de med vilje vel viten om at de få ørene går til driften av siden. Hvis samtlige gjorde det når de var innom ville nok den økonomiske driften vært lettere for Dag Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Da får dere se på det å skrive foruminnlegg som konsentrasjonstrening! Selv har jeg ingen problemer med reklamen og ser heller en reklamebanner øverst på siden fremfor å betale for å holde siden oppe. Edit: Ivar' date=' det heter "Reklamebanner til distraksjon" jfr. innlegget ditt om rettskriving. :grin: [/quote'] Steike kompis! Buuurn! :grin: Du er stor og tøff i fremmed by? :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Da får dere se på det å skrive foruminnlegg som konsentrasjonstrening! Selv har jeg ingen problemer med reklamen og ser heller en reklamebanner øverst på siden fremfor å betale for å holde siden oppe. Edit: Ivar' date=' det heter "Reklamebanner til distraksjon" jfr. innlegget ditt om rettskriving. :grin: [/quote'] Er ganske enig, hvis du ramler utav det på den måten er du ikke konsentrert nokk.. eller veldig opphengt i fine damer :grin: Men uansett, jeg bruker ikke å se på reklamene osv. Fokuserer på det jeg skal, og det oppfordrer jeg alle til :grin: Siter
Frode Skibrek Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hm... Trodde shoppen finansierte forumet jeg... :grin: Bryr meg ikke om slike bannere jeg. Har program som blokker dem. Siter
TOS Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ivar: Du kan skulde feilskrivinga di på reklamebanneret :grin: Kva innlegg var det du snakka om? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.