Tom Knudsen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Kom på en idé her.. Når man installerer, formaterer, re-installerer, mikser, trikser, utforsker og tester osv så er det mye jobb helt klart. Har mange ganger ønsket en kjapp og enkelt måte å gjøre dette på. Klart man bare kan ta en image og vips er alt greit, men ikke alltid det er like greit.. Laget noe jeg kaller Norway Installer hvor alle følgende scenery er samlet Norway Airports Versjon 2 update 4 Norway Cities Norway Scenic Norway Scenic Update patch beta 1 Møre Landclass Terrain Correction Alle disse er nå samlet i en mappe som heter Norway Installer med under mappene scenery og texture hvor de respektable scenery filene ligger hver for seg. Alt man trenger så å gjøre er å trykk to ganger kjapt på setup filen og vips blir denne installert til f.eks C:\\addons\\Norway Installer Alt man da trenger å gjøre er å aktivere denne i scenery library, slette de nødvendige filene og vips man har alt installert Beste av alt, det fungerer og selv om jeg ikke har sett noen økning i fps kjapt sett, så er det langt i fra noen form for minsking av FPS. Alt går smertefritt og enda bedre er at FS starter som et skudd mot det normale med pakken installert hver for seg. Mindre aktive ting i scenery library desto mer plass he he. For meg fungerer dette helt utmerket, har lagt inn de fiksene som passer perfekt og fungerer nå, ca 5-6 flyplasser samt Møre Landclass.. AFCAD filer må selvsagt og bør helst lastes ned separat og installeres i Addon Scenery alt etter behov, dessuten er det jo flere som har sine egne personlige eller andre sine.. Hva mener dere, kunne dette vært kjekt? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Kjempemessig Tom! Mye tid og ressursjer spart. Kanskje du har en "ready to go" fs9.cfg for de som nettopp har måttet gi tapt for formateringen? Siter
Tom Knudsen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Kommer en guide på den tror jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.