Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nice! :grin: Du får si i fra om du finner det for godt å kjøpe inn noen Boeing 737 maskiner også. :grin: Er ikke tilbake før på kvelden, så om du lot meg få anledning til å kjøpe iallefall et par maskiner på søndag hadde jeg blitt glad. :grin:

Skrevet
Tror det er mer første mann til mølla opplegg :grin:

Det var derfor jeg kunne tenke meg at man utsatte salget litt slik at også jeg fikk blitt med.. :grin:

Eirik; Det neste på innkjøpslista mi er nok 737, på tide å skifte ut ATR'en. :grin:

Skrevet
Jeg vil GJERNE ha den Md11!

Jeg vil også ha den, men det kommer ikke til å skje, jeg blir nødt til (Hvis jeg i det hele tatt får tak i den) å kjøpe den slik alle andre... :grin:

Går det ikke ann att du legger de ut til ett fast klokkeslett? Og da mener jeg ikke klokka 12 om morgenen.. Mange av oss har jo jobb og skole osv.

Og i tilleg, lage noe slik som at du kun kan kjøpe ett fly om gangen av heavys? :grin:

Skrevet

Nå gjør han jo dette for å være grei, siden han skal slutte der uansett. Da synes jeg det blir for mye å forlange at han må bruke så mye tid på å reklamere, la nå han gjøre det på den måten han vil. Så slipper han å stresse med det, ender bare med at han ikke gidder å legge ut mer fly når det mases.

Skrevet
Nå gjør han jo dette for å være grei' date=' siden han skal slutte der uansett. Da synes jeg det blir for mye å forlange at han må bruke så mye tid på å reklamere, la nå han gjøre det på den måten han vil. Så slipper han å stresse med det, ender bare med at han ikke gidder å legge ut mer fly når det mases. [/quote']

Jojo, men jeg kommer bare med forslag..

Skrevet
Hvem skaffa 777?!

Aleksander Milde.

Men dere som klager over at dere har behov, kan dere ikke bare bestille en fra fabrikken da?

Det jeg mener er at det står beskrevet flere plasser at det er første mann til driter'n..

Jeg har også behov for den, jeg har behov for 20.. Men det endrer ingen ting. Har 3 757, pluss 2 -600 på ordre, og disse dekker ikke behovet engang! Men det endrer ikke sjansene mine! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...