Skrevet 2. februar 2009 15 år (Foto: Polske politiet) Politiet i Polen var ikke spesiellt imponert, når de stoppet denne rosa (er det mulig?) eldre Fiat Uno, der føreren av bilen like godt fraktet en 120 kilos ponny i baksetet. Hvordan man i det hele tatt for plass til en ponny i en knøtt liten Fiat Uno er nå én ting, uansett endte det hele med - at mannnen i det minste fikk EN hestekreft mindre i bilen: En Fiat Uno kan behöva extra hästkrafter. Men det innebär inte att det var okej för den 58-årige bilisten att köra 25 mil med en ponny på 120 kilo i baksätet. Polisen i polska Olsztyn fick rycka ut och frige passageraren. Kilde: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4260421.ab
Skrevet 2. februar 2009 15 år Han trengte nok noen ekstra hestekrefter (syyyyltynn). Men det er godt gjort da. Lurer på hvordan i alle dager han har klart å få hesten inn i bilen i utganspunktet.
Skrevet 2. februar 2009 15 år Tja. Eg har ein teori om at han fekk den inn igjennom døra. Lynkurs: Du opnar døra og stappar ponnien inn og lukker døra. :grin:
Skrevet 2. februar 2009 15 år Åååååå, ha ha. Eg såg ikkje den komme nei :grin: Litt på same måte som ein får ein elefant inn i kjøleskapet med andre ord. -Vyrdsamt
Skrevet 2. februar 2009 15 år Egentlig ikkje, men det kjem heilt sikkert ann på kor mange elefantar det er i bobla frå før, eller noko i den dur :cool:
Skrevet 2. februar 2009 15 år Kan noen forklare meg hvorfor ble han stoppet? 120kg er jo lik 2 mindre mennesker på 60kg hver. Selv en Fiat UNO kan takle det??? .
Skrevet 2. februar 2009 15 år Neida. Ein tek skia på taket og raffen i bilen. Problemet er vel helst det at det er snakk om usikra ureglementær last som er problemet og ikkje vekta i seg sjølve. Du kan tenka deg om denne Unoen hadde krasja i 50 km timen. Den stakkars hesten hadde nok hatt ei vekt på godt over 120kg då den mosa føraren igjennom dashbordet og inn i møtande trafikk.
Skrevet 2. februar 2009 15 år Kan noen forklare meg hvorfor ble han stoppet? 120kg er jo lik 2 mindre mennesker på 60kg hver. Selv en Fiat UNO kan takle det??? . Dyremishandling?
Skrevet 2. februar 2009 15 år Kan noen forklare meg hvorfor ble han stoppet? 120kg er jo lik 2 mindre mennesker på 60kg hver. Selv en Fiat UNO kan takle det??? . Dyremishandling? hæ? det var sikkert hesten som ba om å bli plassert der...Er det ingen her som ser plottet, hesten visste at de kom til å bli stoppa og derfor VILLE den sitte der....vips bort med hestepiskern
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.