Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

26s23-hast-29_jpg_839889l.jpg

(Foto: Polske politiet)

Politiet i Polen var ikke spesiellt imponert, når

de stoppet denne rosa (er det mulig?) eldre

Fiat Uno, der føreren av bilen like godt fraktet

en 120 kilos ponny i baksetet. Hvordan man i det

hele tatt for plass til en ponny i en knøtt liten

Fiat Uno er nå én ting, uansett endte det hele med -

at mannnen i det minste fikk EN hestekreft mindre

i bilen:

En Fiat Uno kan behöva extra hästkrafter. Men det innebär inte att det var okej för den 58-årige bilisten att köra 25 mil med en ponny på 120 kilo i baksätet. Polisen i polska Olsztyn fick rycka ut och frige passageraren.

Kilde:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4260421.ab

Skrevet

Han trengte nok noen ekstra hestekrefter (syyyyltynn).

Men det er godt gjort da. Lurer på hvordan i alle dager han har klart å få hesten inn i bilen i utganspunktet.

Skrevet

Tja. Eg har ein teori om at han fekk den inn igjennom døra.

Lynkurs: Du opnar døra og stappar ponnien inn og lukker døra.

:grin:

Skrevet

Ja men du veit kordan du får ein giraff inni ei VW Boble?

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor ble han stoppet? 120kg er jo lik 2 mindre mennesker på 60kg hver. Selv en Fiat UNO kan takle det???

.

Skrevet

Neida. Ein tek skia på taket og raffen i bilen.

Problemet er vel helst det at det er snakk om usikra ureglementær last som er problemet og ikkje vekta i seg sjølve. Du kan tenka deg om denne Unoen hadde krasja i 50 km timen. Den stakkars hesten hadde nok hatt ei vekt på godt over 120kg då den mosa føraren igjennom dashbordet og inn i møtande trafikk.

Skrevet
Kan noen forklare meg hvorfor ble han stoppet? 120kg er jo lik 2 mindre mennesker på 60kg hver. Selv en Fiat UNO kan takle det???

.

Dyremishandling?

Skrevet

.

Dyremishandling?

hæ? det var sikkert hesten som ba om å bli plassert der...Er det ingen her som ser plottet, hesten visste at de kom til å bli stoppa og derfor VILLE den sitte der....vips bort med hestepiskern :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …