Gå til innhold

737 Simulatorer i norge...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og velkommen til forumet.

En ekte simulator du... Hva legger du i det mon tro? De har noen på Gardermoen. Sikkert de du vil frem til. Forøvrig finnes det mange simulatorer rundt omkring, men det skurrer litt å kalle en mer ekte enn en annen.

Hvis det er å teste en simulator du er ute etter, tror jeg du kommer fortere i mål ved å legge listen litt lavere enn 80.000.000 kr. simmune på Gardermoen. Du kan få flotte opplevelser i simulatorer på rom og loft rundt i det ganske land.

Skrevet

Jeg fikk prøve en ekte 737 simulator i på Fornebu for noen år siden , rett før den ble flyttet, tror det må ha vært i 2002. Takket være en pensjonert Braathen pilot.

Gratis i hele 2 timer , en stor opplevelse og jeg fikk trene på landinger på Gardermoen.

Nå må jeg bare leve på minnene.....

Skrevet

vi har en ekte men uten motion på sola (stavanger) denne er bygget om til 737NG vi holder til på sola fly museeum og denne leies ut for 500.- nok en time 600.- nok for 2 pers en time

ring 98245538 / 40201701 for mer info

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...