Skrevet 1. februar 2009 15 år Om 2 uker braker det løs! Flere som skal ta turen til vinter-rallyet? Kameraet mitt og jeg er hvertfall klare som bare det http://www.rallynorway.no/
Skrevet 1. februar 2009 15 år Gleder meg til â se Solberg rase rundt i Citroen! Har en sterk interesse for rally.
Skrevet 2. februar 2009 15 år Lucky potatoes! Et rally med de bedste kørere i verden må være en oplevelse, og så med snø som underlag. Det må være underholdende!
Skrevet 2. februar 2009 15 år Hadde vært utrolig kult å oppleve det, men har ikke peiling på åssen jeg skal komme meg dit.
Skrevet 2. februar 2009 15 år Premium Medlem Tog til Kongsvinger eller Kirkenær, så er det nesten gå-avstand ut i rally-løypa!
Skrevet 2. februar 2009 15 år Tror ikke det har gått tog til Kirkenær på snart 15 år. Dit må man nok ta buss fra Kongsvinger...
Skrevet 6. februar 2009 15 år Forfatter Bli med inn i Petters bil! http://www.dagbladet.no/2009/02/06/sport/rally/petter_solberg/motorsport/4725240/
Skrevet 8. februar 2009 15 år Jeg skal oppover, skal sikkert ha med meg Kjetil Asphaug ( har ikke spurt ham enda) og da har jeg plass til et par. Jeg reiser i fra Lillestrøm omegn.
Skrevet 10. februar 2009 15 år Heisann. Ser med glede at det er flere som har interesse av rally Norway. Og derfor kommer det en liten rapport 4 dager før det braker løs. Akkurat nå -19 blå ca 70 cm snø. Perfekte veger som er vanna godt på di rette stedene i lang tid. I følge Yr.no skal det bli strålende sol og faktisk kun -1 grad midt på dagen lørdag. Slenger med ett lite bildet tatt med mobilen av utsikten ut ruta fra min FSX pc. Gutta kommer til å komme fra toppen av hoppbakken og rase ned bakken med masse gode svinger til høyre for denne ( samme trasé som bakkeløpene går opp i ) for deretter og ha målgang etter ett hopp like ved Håkonshall som også kan skimtes rett bak tretoppen på bildet. Anbefalt plass og holde til på er på jordet rett nedenfor hoppbakken. Her vil man kunne følge bilene i lang tid ned bakken for deretter og se målgangen. Det er også brøytet stor parkering på nabo jordet. Et annet alternativ er over toppen av bakken oppe på Birkebeineren skistadion. pleier å bli laget til noe skikkelig baluba der oppe. Detta blir gøy. Velkommen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.