Sindre Holberg Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Takk for det Det blir nok noen bilder her også etterhvert :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Tom: Bærer overhodet ikke noe nag til deg, men det å lage bruktannonse i denne tråden, det er vel ikke akkurat helt lurt. I bildekvalitet er D40 og D70 så godt som like. Siter
Tom Knudsen Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Tom: Bærer overhodet ikke noe nag til deg Kjekt å høre men det å lage bruktannonse i denne tråden, det er vel ikke akkurat helt lurt. Så lenge trådstarter skjønte poenget har det lite å si om andre ikke gjør det Men takk for omtanken og skal si meg enig i ditt poeng. Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Bare for å få det på det rene: jeg har ikke noe imot at TK kom med noe sånt. Regner med det var en god tanke bak Siter
Karl R Pettersen Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hvilke 'begrensninger' er det du finner at D40'en har? Som de fleste sier så er D80 på vei ut, og jeg hadde vel heller ventet til jeg hadde råd til D90 eller D300 istedenfor. Kun dersom du allerede har objektiver som ikke fungerer med D40 vil jeg anbefale ett bytte nå. Jeg har D80 selv, og er kjempefornøyd, men vil ikke anbefale noen idag å gå fra D40 til D80. Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Mitt Sigma zoom-objektiv fungerer kun med manualfokus... Siter
K J Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ja, det er jo en af de helt store downsides med D40, fordi det sætter visse begrænsninger. Så hvis du bare er en lidt seriøs fotograf, så vil det nok ikke være nogen dårlig ide at opgradere. Siter
Sindre Holberg Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 Fikk lønn igår, og dermed så begynte jeg å tenke, hva med D90 kanskje? Hva tror dere om den? Har det AFmotor? Har det ISO100? Og moderator: flytt gjerne denne til det nye fotoforumet Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg skal handle meg D80. 4080 kr med 18-55mm VR linse.. Helt nytt med 2 år garanti.. Billig? Tror det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.