Skrevet 1. februar 2009 15 år Heisann! I går når jeg saatt i datastolen så snudde jeg hodet raskt. Da kommer dette knekket fra nakken. nå kan jeg kun snu meg mot høyre eller få en ubeskrivelig smerte og kvalme! Har/ligger i sengen men med kropp og hode pekende mot høyre. Er noen kjent med dette? Få svar om hva jeg kan gjøre i DAG! I morgen skal jeg ta fly til Trondheim for å sjekke noe annet på St.Olav.. Trur ikke jeg kommer meg på flyet med denne smerten.
Skrevet 1. februar 2009 15 år Høres godt ut som om du har forstrukket en muskel. 3 stk paracet og svake tøyeøvelser kan du prøve. Blir det for ille bør du oppsøke legevakt for evt om de kan finne noe annet. Vær forsiktig. Ikke press grensene, og la oss høre hvordan det går.
Skrevet 1. februar 2009 15 år Det har jeg fått et par ganger, og det er utrolig heslig når det skjer! En gang var da jeg var ute og kjørte drosje. Jeg var sykemeldt resten av den uken. Gikk for øvrig til kiropraktor, og var god på to dager! Men siden jeg allerede hadde fått sykemeldingen... :grin: Så hvis du vil, så anbefaler jeg deg å få løst opp litt hos kirporaktoren. Det koster en del da, så jeg anbefaler deg ikke det hvis du ikke har god råd da... God bedring!
Skrevet 1. februar 2009 15 år Premium Medlem Bor du i Oslo, så kan jeg anbefale deg en god kiropraktor på Linderud. han tar også akuttilfeller i helgene! Telefon 23 24 50 60.
Skrevet 1. februar 2009 15 år Kjøp en tube Orudis på apoteket og smør godt inn i nakken der du har vondt. Det funka på meg! Og det ganske raskt.
Skrevet 1. februar 2009 15 år Jeg fikk akkorat samme problemet for en tid tilbake. Klate ikke stå opp av senga en gang jeg... :grin: var helt umulig å løfte hode osv. jeg ble bedere ogg bedere etter tre dager var jeg så å si bra, men det jeg gjorde var å bare "ikke bruke hode" :whistle: men sitte eks: i sofan rett opp og ned, ikke press hode mer enn nødvendig da det bare risikerer å bli værre. Bare "ta det helt med ro". Men den flyturen din i morgen... tror du vil få grusomt vondt i nakken unnder take of og landing... ANBEFALER IKKE FLY MED VONDT I NAKKEN!
Skrevet 1. februar 2009 15 år Nakkesmerter er ganske ekle greier, hender jeg sover på sofaen flere dager på rad. Ikke å anbefale For et par uker siden sovnet jeg også i sofaen, og våknet med intense smerter i nakken, klarte ikke så mye som å tenke på å vri hodet til venstre. La meg bare på den andre siden og sov et par timer til, så var alt i orden igjen. Nakken er fascinerende :grin:
Skrevet 2. februar 2009 15 år Bare å la det gå over av seg selv... Pass på å sjekke inn på internett i god tid for å sikre deg en vindusplass på VENSTRE side av flyet
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.