Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Hei folkens. Ble en tur ikveld, fra Madeira til Værnes. Henta ruta på routefinder, og den ga meg følgende: LPMA SID SNT UN741 STG UN866 KORUL UL722 BHD UN864 NITON UY98 POL UP17 TIPTA UM82 RIVOT UM89 ROXET UZ11 LASAG STAR ENVA. Ellers så så det ut til å bli greit med vind oppover, dette er fra www.wetterzentrale.de: Her står vi parkert: Push og start går greit, sjekker ailerons: Snur opp mot R5, nok en wingview mot øst: Så var vi i lufta. SID Santo 3N Fra CP på cruise: Et lite stykke igjen, men denne turen blir bare småtterier mot den over sørpolen f.eks Ca 2 timer igjen. Regner med det blir noen bilder fra arrival også Kommer inn over Norge, flyr over Haugesund: Her er vi over Hardangerfjorden: Så Trollheimen, med Gjevilvasskamman (indre, midtre og heimre) ved Gjevilvatnet: Og her er et replay fra landinga: Noen som forresten vet hvordan jeg kan bli kvitt trærne her, uten å kverke autogen ? Dett var dett Nå tror jeg det blir senga. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Flotte bilder Likte nr 7 best. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.