Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 http://www.poodwaddle.com/worldclock.swf Siter
K L Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Og den mest skremmende er "by far" antall fødsler vs antall død Den bør gi dere noen grøssninger nedover ryggen Siter
TOS Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Neeeida. Ingen fare Kenneth. Me veit jo at Jean Luc Picard kjem og hentar oss mes USS Enterprise D lenge før det vert krise Å duuuu som eg gler meg til å helse på Lt. Warf. :grin: Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Torstein Tja, Ltn Comander Worf er det vel snakk om egentlig da:P. Nå vet jeg ikke om Entreprise D kommer og henter oss uansett, du vet "the timeline" Hvis du tar bort X antall mennesker fra nåtiden til fremtiden, kan hele fremtiden bli ruinert... I alle fall sies det så i Star trek:P Oddvar Siter
Frode Skibrek Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 GUD så glad jeg plutselig ble for at jeg ikke er en "Trekkie". Når jeg dør vil jeg ligge i fred,sier jeg bare... Siter
Christian Paulsen Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Ha, det var i hverfall en artig link. Og selv om Malairia og infeksjoner åpenbart jobber på spreng med saken, så blir det visst nok folk etterhvert også ja Kenneth... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.