Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 31. januar 2002 Skrevet 31. januar 2002 Bare ta en liten titt her! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Frank Utnes Skrevet 31. januar 2002 Skrevet 31. januar 2002 hm..hehe...kan du oversette litt tel norsk da eller? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Skrevet 31. januar 2002 Se i Verdens Gnag da... hvis du ikke kan engelsk. Siter
Helge Bø Skrevet 31. januar 2002 Skrevet 31. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Simen Trovatten Taraldsen: Se i Verdens Gnag da... hvis du ikke kan engelsk. Hehe...verdens gnag, ja det vel noen som har en slik oppfatning også av den avisen...ikke minst i flysaker [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Timmy Brandt Skrevet 31. januar 2002 Skrevet 31. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Simen Trovatten Taraldsen: Se i Verdens Gnag da... hvis du ikke kan engelsk. Eller i Verdens GANG dersom du ikke kan norsk [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [ 31-01-2002: Endret av: Timmy Brandt ] Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Skrevet 31. januar 2002 Verdens GNAG, takk! Siter
Flemming Skogen Skrevet 1. februar 2002 Skrevet 1. februar 2002 At det går an å designe en så døll logo i år 2002... [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 LOL! Synes Verdens Gnag var ganske godt jeg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Forøvrig planlegger jeg å stikke innom akersgata imorgen og si at jeg føler meg degradert i familien. Derfor regner jeg med å være med som hovedoppslag på onsdag, og på torsdag er jeg på tv med familien. Da skal jeg smile skjevt, snakke om været og småjuge litt når jeg må [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Så her er det bare å følge med.... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.