Kjartan berg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Vurderer og kjøpe x-plane pga maskin specs Er dette lurt? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Tja, du trenger jo ikke nødvendigvis legge de andre på hylla da, jeg ville valgt å benytte både FS9 og XPlane Siter
Håkon Aarøen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Har ikke simma på mange år, men er det slik å forstå at FS2004 har vist seg å være bedre enn FSX? H Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Tja, vi er iallefall flere som holder oss til FS9 enda. Jeg har INGEN problemer med å kjøre fsx, drar lett i 50fps med god grafikk. Men det med alle addons og alt slikt som funker optimalt i FS9. Ser ingen VELDIG store fordeler med FSX med tanke på hva jeg bruker simulatoren til, korte VFR-turer og for det meste innenlands trafikkflygning. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Har ikke simma på mange år' date=' men er det slik å forstå at FS2004 har vist seg å være bedre enn FSX? H [/quote'] Nei, på ingen måte. Er vel bare 1 god grunn til å fortsatt bruke FS9. Og det er pga norske flyplasser og kanskje noen få addons som ikke fås tak i til FSX. Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 og en haug med kjøpeflyplasser i Europa som bare finnes til FS9, foreløpig. Siter
Kjartan berg Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Dette begynner og gå litt av topic... Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Egentlig ikke. Men uansett, som jeg har sagt, det er ingen regel som sier at du ikke har lov å spille flightsim selv om du flyr i xplane. Siter
Johan Clausen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 FS9 og FSX er kanskje mere visuelt baseret, hvor XPlane er mere dynamisk baseret. Altså X-Plane er bedre i sine flight dynamics og noget mere real end i FS. Men FS har et mye større utvalg af addons. Så det er næsten op til dig at prøve det. Tror sagtens du kan kører begge simuatorer på din computer, for de dækker hvert sit område af flight simualtion. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre hverken det ene eller det andre, prøv alle tre og se hvilken av dem du liker best... Siter
Frode Skibrek Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Har ikke simma på mange år' date=' men er det slik å forstå at FS2004 har vist seg å være bedre enn FSX? H [/quote'] Nei, på ingen måte. Er vel bare 1 god grunn til å fortsatt bruke FS9. Og det er pga norske flyplasser og kanskje noen få addons som ikke fås tak i til FSX. Det der er tull,Jan-Reidar. FS2004 krever ikke HALVPARTEN til hardware som fsx gjør for å gi samme resultat. I tillegg er addon-markedet MYE større til fs2004 enn til fsx. Og slik vildet alltid være. FS2004 vil nok ikke gå i en kald og våt grav med det aller første Mitt råd vil nok være å kjøre litt av hvert her. Så finner du selv ut hva som gir best resultat og hva du trives best me Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Legg det på hylla, legg det i skuffen. Legg det i kottet, stapp det i kjelleren. Du vil alltid vite hvor det er og høre det rope Siter
Kjartan berg Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 :d Hehe Men tror jeg holder meg til mfs Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.