Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 10. februar 2010 Premium Medlem Skrevet 10. februar 2010 Magic/ Fantacy er ikke bare inspirert av Freedom-klassen til RCCL, de er tegnet av samme arkitekt... Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Då sit eg ombord i Color Magic i ***** L2 lugar og berre ventar på avgang frå Kiel. Dette er tredje turen på under eit år i ***** lugar på denne reisa, men i dag var første gong eg fekk utlevert tilgangskort til VIP-loungen her i Kiel. Særdeles flott lugar og oppladninga i VIP avdelinga kunne ikkje vore betre med ei norsk kvinne som sørga for at alt stod bra til Blir nok ein flott overfart dette og! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Skrevet 18. januar 2011 Herlig! Ja det er fint de har fått på plass en lounge også i Kiel, dog hadde jeg nok aller helst foretrukket lounge ombord for L2 og R2-pax - slik som man f.eks. har hos DFDS Seaways (Pearl/Crown). L2-lugaren synes jeg er meget komfortabel på Magic/Fantasy, noe som gjør en slik tur meget behagelig ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.