Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte for ei go uke siden noen deler ifra microplex/netshop. Blant varene jeg bestilte var MIST 650W strømforsyning med modulære kabler. Da jeg hentet pakka idag og kom hjem å åpnet den oppdaga jeg at dem har sendt meg feil PSU. Nemmelig MIST 500w med faste kabler :mad:

Da kan jeg bare se langt etetr å få rydda opp i kabelspakketien i kassa mi på denne siden av helga :cry: da jeg reiser bort i morgen tidlig.

Skrevet

Ring Microplex og forklar dem problemet, så sender de deg nok en ny. Jeg har selv gått på en smell her med en nettbutikk som forhandler radiostyrt utstyr.

Først glemte de å legge ved en kritisk overgang fra batteri til lader. Når jeg ringte og påpekte feilen og de sendte den nye, så viste det seg at det var feil type. Så da ringte jeg igjen og lurte på hva de holdt på med. Venter spent på posten..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...