January 26, 200916 yr Finn en feil på dette bildet. http://www.boeing.com/commercial/737family/5000/ng737map.html
January 26, 200916 yr Er vel to feil her... SAS Braathens finnes ikke lenger, og Norwegian holder ikke hus på Novaja Semlja...
January 26, 200916 yr Author Tenkte da på Norwegian jeg da. Det med SAS braathens tenkte jeg faktisk ikke over når jeg studerte bilde.
January 26, 200916 yr Author Mearsk Air er der og, og Austrian er vel en del mil feilplasert. Men uansett så har jo både Stearling og Mearsk Air brukt B737NG, så strengt tatt skal de nok være med på oversikten.
January 26, 200916 yr Hvilket selskap er det som ligger i karribien med den fuglen i logoen? Caribbean Airlines
January 26, 200916 yr Sterling er vel heller ikke veldig aktive for tiden.... Cimber har kjøpt opp Sterling, så nå er det jo "Cimber Sterling" som opererer B737NG - nærmere bestemt to stk. B73G etterhvert. Ellers burde Maersk vært fjernet fra listen, det begynner i allefall å bli en stund siden.