Tommy Bernes Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Heisann! Er en stund siden eg har fått flydd litt i Bushen, så nå har eg testet litt og funnet meg en koselig plas utenfor Seattle.. Nærmere St. Helens, Får håpe ikke vulkanen bryter ut :grin: Plassen heter så mye som Ranger Creek (21W) og ligger på 2650ft. Utrolig morsom plass og trene landinger Men nok prat, her er bildet tatt under landing på bane 33. Ha en fortsatt flott kveld og legg gjerne igjen en kommentar! Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 25. januar 2009 Premium Medlem Skrevet 25. januar 2009 Fint bilde. Ser ut som en fin plass. Må prøve denne. Synes bildet er noe mørkt, kunne med fordel gjort dalen noe lyser. I og med at du har laget en enkel ramme, så går jeg utifra at du har hatt bildet innom et redigeringsprogram. Har du "bluret" bakgrunnen. Jeg likte det, det gir noe dybde. Pål Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.