Tom Arild Hansen Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Hallo! Jeg er ikke veldig erfaren med spill, men har hatt noen favoritter i perioder. Stort sett har jeg spilt fotballspill, rally osv., men innimellom har jeg forsøkt meg på 1st person skytespill og sånt. For noen år siden fikk jeg heldilla på Battlefield, og spilte bort mange kvelder og netter. Nå har jeg gitt meg i kast med GTA IV på PS3, og lurer på om jeg noen gng kommer til å bli ferdig. Føler at jeg har spilt i fire år, og har kun gjennomført 36% av spillet. Og nå står jeg foran et mission som virker sykt håpløst. Det heter Three leaf clover, og etter å ha lest litt om hvordan man bør gjøre det (i en gameguide), så har jeg mistet litt motet. KOmmer de resterende 65% av spillet til å være like vanskelig som dette bankranet? I så fall ser jeg nok aldri enden på Nico Belics historie Siter
KJ Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ved bruk av autoaim og den funksjonen som klistrer deg opp etter veggen når du skal ta folk rundt hjørnet, så skal det bankranet gå som hakka møkk. Får du en halv mill. etterpå og. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 våpen og liv cheaten er jo en fin ting :whistle: Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 Autoaim... det står på tror jeg. Og "lime oppetter veggen". Ja... det funker bra. Men her kommer det jo hundrevis av politifolk løpende på likt. våpen og liv cheaten er jo en fin ting Hm... interessant :blush: Er jo litt feigt å jukse da. Hadde tenkt å klare det uten. Men.... dette virker litt håpløst. Gjorde t forsøk etter innlegget i stad, og kom cirka 20 meter fra banken før jeg lå med innvollene i grusen. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg slet også med denne.. Tror jeg gikk gjennom den 6-7 ganger før Niko gikk gjennom det hele med livet i behold. Dette vil kanskje spoile litt for deg eller andre, men... Skjønner det er forbaska kjedelig å ikke komme videre heller. Det jeg etterhvert lærte meg å gjøre var å ta meg tid - ikke rush. Bruk det du finner av biler og diverse for å gjemme deg bak. Når du kommer til bakgatene er det snikskyttere oppe i branntrappene - ta deg tid - skyt dem en etter en, og løp videre. Det jeg slet mest med var når du må følge de andre i undergrunnsbanen.. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 Halla Ola Haldor! Du har vært igjennom det du også ja. Fullførte du hele spillet eller? Ble litt motløs nå, men skal se om jeg orker å gjøre et forsøk i morra. Takk for tipset Siter
Geir Teigo Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Hadde liten tro på at jeg skulle huske ETT mission, men dette husker jeg at jeg også måtte ta en del ganger. Men umulig er det ikke. Ha godt med ammo og beveg deg slik at du bare får en og en bølge med cops så skal det egentlig gå helt greit. Bare ikke prøv å løp fra problemene. Deal with them :cool: ... og ja. Det kommer værre missions. Jeg har runda alle missions, men spillet er langt fra runda av den grunn. Har selv ingen interesse av å samle alle småtingene for å komme nærmere 100%. Etter alle missions var tatt, følte jeg meg rimelig metta av GAT for denne gang. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Føler at jeg har spilt i fire år' date=' og har kun gjennomført 36% av spillet... KOmmer de resterende 65% av spillet til å være like vanskelig som dette bankranet? [/quote'] Som tidl. nevnt av andre, så er du ca. halvveis i spillet. Hvis man kun regner "hovedmissions", så er spillet ferdig ca. ved 60 til 65%. Da har man gjort alle disse oppdragene som du holder på med nå, men for å få 100% (valgfritt) så må du gjøre alle "sidemissions" og div. andre ting. Siter
Tommy Bernes Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Husker også eg slet endel med dette.. Det lure du gjør er når du kommer ut av undergrunnen, ikke vent opp med døren.. Løp ut med engang og ta en bil før poletiet kommer dit.. det fungerer i allefall bedre enn å vente til politiet kommer til deg Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Har nok ikke runda spillet nei, Tom Arild. Det er en mission jeg er kommet til nå (som jeg greide - men strømmen gikk jo naturligvis før spillet fikk lagra!! :mad: sånn er det å bo i en dal som funker som en trakt for pushing av vind sørfra..) Jeg tror jeg har igjen en god del forøvrig.. Har åpna alle øyene, men things to do, og noen missions har jeg bare unngått fordi de har vært mislykka tidligere -og dermed har jeg mista helt lysten på å spille. Om det bare gikk bedre på PCen.. :whistle: Forøvrig er dette den første GTA i serien der jeg føler greier meg fint uten koder. Har ikke juksa èn gang - kanskje tatt meg nytte av forskjellige glitcher om de har oppstått - men det er vel ikke juks? :grin: Det kan ha noe med at jeg er vokst opp og skjønner situasjon og spillets regler bedre, og at spillet er gjort noe enklere å forstå? Ikke vet jeg - fornøyd er jeg i alle fall med at jeg har kommet så langt som jeg har gjort uten koder! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Ja slike spill mister en del av "sjarmen", med en gang man bruker cheats spør du meg. Greit nok å bruke cheats når man allerede har fullført spillet, og man senere bare er ute etter å tulle rundt osv. Men når man skal gjennomføre story-missions for første gang osv., synes jeg mye av opplevelsen er nettopp å "overleve" uten noe juks, tjene penger, og bygge seg opp.. (blir aldri det samme, når man har gjennomført spillet den første gangen.. men da har man heldigvis multiplayer, og så blir det modding tenker jeg.. aj aj aj, tenk hvilke muligheter - i GTA: IV for hva slags lekre "real" biler man etterhvert kan importere der, sikler på tastaturet bare ved tanken!!) Siter
Karl R Pettersen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Har vel til dags dato ikke juksa i ett eneste spill. Men gudene skal vite at jeg har gitt opp mange. Og får jeg det ikke til i løpet av tre-fire ganger så er det avinstall i sinne... ...Har ikke installert GTA4 engang (til PC), og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Satt på ett LAN engang når det først kom, og jeg fikk helt noia av å høre det bankran missionet 24 timer i strekk på høyt volum før vedkommende endelig fikk det til. Hvorfor i huleste kan de ikke lage en difficulty slider sånn at alle har en sjangs og ikke bare hard core gaimere? Begynner kanskje å bli treg på avtrekkertommelen med åra, menmen... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Bankran-oppdraget er vel kanskje et av de vanskeligste i spillet ja, jeg måtte prøve noen ganger der jeg også. Hele problemet kunne dog vært løst ved at man kunne lagre på visse steder gjennom oppdraget, det var utrolig kjipt å dø helt på slutten av oppdraget for så å måtte gjøre hele greia på nytt. Men alt i alt syns jeg kanskje det oppdraget er det kuleste i hele spillet, det minner meg veldig om bankranet i Heat. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.