Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en manuel Colt XM177E2 fra Marui.

Et spontant køb da jeg var lidt yngre, og den bliver da heller ikke brugt.

Du spiller kanskje hard ball med andre?

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Trenger ikke vente på våren. Vinterspill er moro, det også :) !

Spiller selv oppe i Bodø. Vi har en NASF-klubb på trappene. Mangler bare noen små formaliteter. Hvilken klubb er du tilsluttet, Thomas?

G&P M4 m/rødpunkt og cranestock. TM M9 som sidearm.

m4_1thumb.jpg

m4_2thumb.jpg

M4_3thumb.jpg

(fargene er dessverre veldig off)

Skrevet

Ja, jeg har. tre pistoler, dessverre er to av de i heller dårlig forfattning. Syden gunnere :grin:

Og en som sikkert skal forestille en eller annen MP5 versjon, den med håndtak, "Gateversjonen". Kjøpt i tyskland for ett par år siden.. Kolbe ødelagt, magasin ødelagt. Bruk: Kun uten kuler når jeg sitter og venter v/ pcen :grin:

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Det ville blitt en blodig affære å benytte ekte vare til å leke cowboy og indianer (rødfis teller ikke) ;) .

Hva angår vekt avhenger det mye av om det er snakk om plast- eller metall-våpen. Eksempelvis veier min M4 3,5 kg med magasin, hvor en ekte er oppgitt til å M4 veie 3,1 kg med fullt magasin. Her spiller nok rødpunkt-siktet i metall en liten rolle med tanke på "overvekten".

Størrelsemessig er de nært opptil reell størrelse. Enkelte kompromisser er dog inngått. Til eksempel har airsoft-versjonen min tykkere pistolgrep enn orginalen for å få plass til motoren.

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Elektrisk (AEG). Batteriene ligger i kolben under spill. Har ikke prøvd gassrifler, men med tanke på temperaturene vi har her nord vet jeg ikke om de er moden for norden ennå ;) .

Skrevet
Haha' date=' mor er vel svært fornøyd med det Even? :grin:

Foretrekker ekte vare, men dette så jo meget så interessant ut! Hvordan er disse våpnene i forhold til de virkelige modellene med tanke på vekt og størrelse? [/quote']

Hun er fornøyd hun, at jeg sitter å "skyter i veggen" istede for å lage fine røde merker på nabo ungene :grin:

Hva tror du er grunnen til at jeg ikke har heftigere gun? :P

Skrevet

Har drevet mye med airsoft, har dog aldri eid et godt våpen eller vært med i klubb. Har en del kompiser som har opptil flere våpen, og da er det ikke fritt for lekekrig, det ligger veldig fint "krigsterreng" rett oppi skogen her. Jeg foretrekker å bruke airsoft om vinteren. Av de våpnene jeg har brukt er akkuratt denne herligheten det jeg har brukt mest. Den svir j*vlig :cool:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...