Skrevet 24. januar 2009 15 år Hei godtfolk Tenkte å benytte det flotte været som er meldt til søndag ved å ta en spottetur på Flesland. Lurer på om det er noen gode plasser å stå for å få med meg landinger på bane 17? Når det gjelder 35 har jeg kontroll. Gjerne kom med en ordentlig basic beskrivelse av evt. område da jeg ikke er godt kjent på den siden av flyplassen. På forhånd takk og fortsatt god lørdagskveld Petter
Skrevet 25. januar 2009 15 år det er en fin haug på vestsiden av rullebanen som du kan stille deg på. Du må kan følge veien som går rundt sørenden av banen for å komme dit.
Skrevet 25. januar 2009 15 år Du kan enten dra til dette punktet, som involverer at du kjører så langt i enden du kommer med veien på den siden, og går igjennom litt skog. Har bare vært der en gang selv, så vet ikke helt veien, men er en flott plass å stå når 17 er i bruk. Kart Et annet og mer brukt alternativ for 17 er å stå på CHC sin parkeringsplass som er like ved Charlie, der har du god sikt over 17, men trenger litt zoom om du skal ta touchdown bilder. Kart
Skrevet 25. januar 2009 15 år Forfatter Gode greier! Takker. Jeg slapp dessverre unna spotteturen i dag, men det kommer forhåpentligvis flere fine dager.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.