Even Rognlien Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Heisann! Nå har planer om å snart begynne som ATC på VATSIM, men først tenker jeg det er lurt å trene litt i IVAO. Jeg kommer til å sitte litt ATC på Værnes i kveld, litt nå og da. Hadde vært fint om noen kunne fly litt til/fra ENVA når jeg sitter der. Dette blir første gangen jeg prøver meg ordentlig som ATC, så har null trening. Så flyr du til ENVA på IVAO i kveld er det greit med en smule tolmdighet hos piloten Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 "Trene" på IVAO og så til VATSIM? Det var det som ikke var så "populært"? Samme gjelder til pilotene? Ikke noe vondt ment,ønsker deg lykke til med trening og som ATC senere på Vatsim jeg. Siter
Even Rognlien Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Jo, takk Det er vel egentlig mest bare for å se hvordan det hele fungerer. Jeg venter på å få godkjent medlemskapet i VACCSCA så grunnen til at jeg begynner i IVAO er jo fordi jeg kan begynne med en gang. På vatsim må jeg ha utsjekker og sånt først. Håper jeg ikke sa noe dumt..? Siter
Andreas Lygre Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det er flott at du er ATC på IVAO. Men det Lars-Petter hinter til, er at vi i den norske staben på IVAO ikke synes så mye om at folk bruker IVAO som et treningssted før de går til VATSIM. Vi ønsker ikke å bruke tid og krefter på personer som forsvinner etter en kort stund. Håper du skjønner tankegangen min. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har faktsk tenkt til og vive meg på IVAO og teste dette, virker som det er bra. Siter
A L Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 For å støtte IVAO litt så er det mange som har mye imot at alle bare kan sette seg som ATC hvor de vil, men i Norge er det høyt nivå på kontrollerene.. Så hiv dere på og fly, har sitti mange timer ATC uten ett eneste norsk fly! Er på nå Geir, så kom å fly Siter
Even Rognlien Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Ahh, sånn ja.. Det forstår jeg =/ Siter
Johan Luiggi Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Kommer innom jeg da, med mindre jeg har lyst til â bemanne en posisjon Nâr er du pâ da? Siter
Anders Moen Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Syns nå dette går bra til å være første gang, Even Og det er også første gang jeg er på IVAO, og jeg syns det var ganske morsomt å fly her. Var veldig rotete system for en nybegynner (syns jeg), men fikk nå til til slutt Så kommer absolutt til å fortsette å fly på IVAO også Siter
Johan Luiggi Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Hvilket callsign Moen? Jeg syns ikke det var et rotete system first time, men for de som flyr vatsim kan det vaere uvant. Siter
Anders Moen Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg var CNO552. Akkurat landa på Gardermoen, turen starta på Kvernberget, mellomlanding i Trondheim, og så ned til Gardermoen Takker for ATC, Even! Siter
Johan Luiggi Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Ah CNO fyren, var LN-TWP. Men jeg syns iallefall at lyd er best pâ IVAO da jeg syns det er UMULIG â höre atc pâ Vatsim, men IVAO bruker teamspeak som funker bra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.