Skrevet 23. januar 2009 15 år Hei, hei, Noen bilder av mitt siste prosjekt: Boeing 737-600 i skala 1:72!!! Modellen er fra Welsh models, og er et såkalt ”mixed-media” sett, altså: det er ikke et vanlig byggesett der man kutter ut noen deler av en ramme og limer de sammen, nei her må man skjære ut hele skroget av en plastplate, motorer og vinger er resin og understellet er metall. Slik ser det ut rett ut av esken (dette er en 737-500) http://modellnorge.no/content/view/23/54/ Det eneste jeg mangler er to antenner. En annen detalj ved slike sett er at de trenger MASSE pussing og sparkling :sick: . Her er bildene + et par bonusbilder: Bae-146 1:144 sammen med 737 1:72. Neste prosjekt 737-500 LN-BRX En gammel traver Takk for titten
Skrevet 23. januar 2009 15 år Kjempeflott modell! Sikkert mye arbeid med noe sånt.. Det eneste jeg skal kommentere er at cockpitrutene så litt små ut, men det er flisesprikeri
Skrevet 23. januar 2009 15 år Forfatter Takk, Takk. Cockpitrutene små?, nja kanskje litt har ikke tenkt over det. Kjøpte den på www.hannants.co.uk
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.