Fredrik Edvardsen Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Endelig legger PLAY! A Video Game Symphony turen innom Norge igjen. Stedet er Ekeberghallen i Oslo, og datoen er den 20. mars. Denne gangen skal jeg definitivt få det med meg, om jeg så må dra alene Noen andre som har tenkt seg dit? Husker det var endel interesse for PLAY! her inne sist de var i Norge (i 2007 var vel det). Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Fristende, ser ut til at datoen passer også. Er fem dager før jeg skal i forcen faktisk. Siter
Tommy Hansen Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Aj,aj.. det der så veldig interessant ut. Spørs om ikke jeg må lure med meg noen på den konserten der! Skal forøvrig på noe "lignende" i april i konserhuset. Der blir det musikk bare da,fra John Williams.Jurassic Park, Nærkontakt av tredje grad, Schindlers liste, Harry Potter, Star Wars m.m. John Wiiliams-Filmmusikkonsert Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 John Williams-arrangementet ser også interessant ut. Mangler bare en Hans Zimmer-konsert nå Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 Oh, hadde ikke vært å forakte å få med seg John Williams-konserten heller Siter
Geir Teigo Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Mulig det blir en tur til Ekeberg ja, om jeg ikke drar til kjøben istedet. Selv har jeg mye større sans for "PRESS PLAY ON TAPE" som er mer et rockeband som tar for seg C64 musikken. De har konsert i København 21. mars. Hjemmeside PPOT Videoer: http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=press+play+on+tape&aq=f Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Mangler bare en Hans Zimmer-konsert nå Han er i gang med å planlegge turné. Og det skal være sagt at han skal holde den i løpet av 2009. Uansett om det er i Tokyo dette skjer, jeg SKAL dit! Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hmm... 1200 kr med SAS. Kan se ut som dette skal gå ja! Irriterte meg både grønn og blå etter konserten sist, da jeg ikke fikk det til å passe med skole osv. Men dette kan bli bra! Mathias Siter
Raymond Bergseng Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg skal prøve å få kommet meg dit denne gangen, ja. Gikk desverre glipp av konserten som var i 2007. Har endelig mottatt den halvt år forsinkede CD/DVD utgivelsen deres, men må få med meg et live show også Noen som vet hvem som spiller? Er det kringkastningsorkesteret denne gangen også? Skulle gjerne hvert på John Williams konserten også, men da er det en mulighet at jeg befinner meg i utlandet Siter
Raymond Bergseng Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Med bare ca. et døgn igjen til konserten starter, er det noen som har tenkt seg til Ekeberghallen i morgen? Jeg har skaffet meg billett, og for øyeblikket ser det ut til at jeg vil ha muligheten til å endelig få dette med meg Siter
Even Moe Egenes Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Mangler bare en Hans Zimmer-konsert nå Han er i gang med å planlegge turné. Og det skal være sagt at han skal holde den i løpet av 2009. Uansett om det er i Tokyo dette skjer' date=' jeg SKAL dit! [/quote'] Kommer han til moderlandet, er jeg der! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 Med bare ca. et døgn igjen til konserten starter' date=' er det noen som har tenkt seg til Ekeberghallen i morgen? Jeg har skaffet meg billett, og for øyeblikket ser det ut til at jeg vil ha muligheten til å endelig få dette med meg [/quote']Heldig som jeg er har jeg blitt syk og må holde senga og poppe penicillin i morgen :\\ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.