Skrevet 21. januar 2009 16 år Hei , jeg tenkte å booke en tur til Bangkok via Istanbul og har sett ganske rimelige priser på sidene deres. (8000,- t/r) Oslo-Istanbul-Bangkok De bruker 737-800 til Istanbul og A-330 til Bangkok Så lurte bare på om de hadde bra service, servering, underholdning m.m. De er forresten 2000 kroner billigere enn andre selskaper, ulempen er litt ventetid i Istanbul da.
Skrevet 21. januar 2009 16 år Vurderte dem på en reise til India hvor de var 1500kr billigere enn andre selskap men ulempen var jo 24 timer i istanbul på returen. Da fant vi ut at norske statsborgere trenger visum for å komme ut av flyplassen. Men på hjemmesidene dems så ser maten i økonomi veldig mye bedre ut enn andre. Og innflight ent på A330 er veldig bra med skjerm i setene og kamera utenfor flyet.
Skrevet 21. januar 2009 16 år Turkish Airlines har fått 4 av 5 mulige stjerner på Skytrax, eller airlinequality.com. De er også medlemmer av Star Alliance.
Skrevet 21. januar 2009 16 år Har resit fra Oslo til Antalia i Tyrkia.. og de er helt greie! Det som kan være dumt er at de snakker ikke så bra engelsk, og det var mange utenlandske familier der, med babyskrik osv.. Men det er min erfaring med dem
Skrevet 21. januar 2009 16 år hei har høt de er dårlig med vedlikeholdet jeg, og engelsken er ikke særlig bra den heller...
Skrevet 22. januar 2009 16 år Engelskan spelar ju mindre roll sålänge dom har IFE i stolen framför. Funderar på att flyga med dom från Arlanda - Istanbul - Johannesburg i Mars, men vi får se. Är sugen på lite mer Eurobonuspoäng (är 3900 poäng ifrån silvermedlem )
Skrevet 22. januar 2009 16 år Har fløyet med de to ganger. Det er relativt bra det. Bedre enn turen til USA med KLM vil jeg si. god mat, greit fly og greie seter. Dette var 737-800 fra Oslo til Istanbul og en innenlandsrute med 800 der nede.
Skrevet 29. januar 2009 15 år Forfatter Takk for informasjonen ! Da blir det nok en tur med Turkish til sommeren . Er ikke så lang ventetid i Istanbul heldigvis.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.