Skrevet 21. januar 2009 16 år Så dennevideoen. Det som undrer meg er at bilene bare fortsetter å kjøre forbi akkurat som om ingenting har skjedd. Første mann på stedet virker ut som kommer fra et hus på ene siden av veien. Bryr folk seg virkelig så lite ved trafikkuhell? Synspunkt dere?
Skrevet 21. januar 2009 16 år Ikke noe særlig å kommentere synes jeg. Slik skjer hver dag over hele verden.Her i Norge er man heldigvis lovpålagt å hjelpe skadde i en ulykke, dersom man skulle være førstemann på stedet.
Skrevet 21. januar 2009 16 år Forfatter Ja, det er jeg klar over! Ennu bra er det Har sett lignende videoer fra russland, samme skjedde der også..
Skrevet 21. januar 2009 16 år Jeg reagerer i grunnen bare på de første 4-5 bilene. Disse har garrantert sett det som hendte, og i alle fall en eller to av disse burde stoppet for å hjelpe til. De øvrige gjør etter min mening det riktige ved å opprettholde en grad av flyt i trafikken. Det kan forsåvidt også se ut som at noen av dem som blir stående fast i motsatt kjørebane hjelper til, men det er litt vanskelig for meg å se i den filmen. Men det tar i alle fall ikke langt tid før det har kommet flere som ser ut til å hjelpe til. La oss bare håpe at det ikke er jorunalister av slaget som "smir mens liket er varmt"... Det jeg forøvrig reagerer mest på er alle "forståsegpåerne" og de som er "høy på pæra" i kommentarfeltet, som f.eks. denne; "If he was any kind of driver, then he could have corrected that. I have pulled of crazier shit than that! Probably a woman driver!!!" Jeg regner med, uten å ha kjørt verken lastebil, semi eller vogntog, at 10 tonn som går galt ikke nødvendigvis ikke er så lett å rette opp. Nøyaktig vekt blir bare ren gjettning her for meg, men kassa bak virker tom i alle fall. Om jeg har forstått det rett, så er en semi med last mer stabil enn en tom semi. Uansett blir det neppe noe enklere å rette opp noe slikt dersom vi legger litt fart inn i bildet; det ser ut som en noenlunde ordinær motorvei, så jeg tipper hastigheten ligger i området 80-100km/t.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.